2012/11/27

Alterra Łagodny Szampon, Migdały i Jojoba


Szampon kupiony poza promocją,  przycisnął mnie brak  łagodnego produktu dla moich włosów,  Babydream już mi się znudził z tym jego  rumiankowym zapaszkiem . Padło więc na Alterrę. Zachęcił mnie opis na opakowaniu: koi skórę głowy, otacza włosy delikatnym filmem ochronnym, kombinacja składników odżywczych .....Zobaczmy, jak to wyszło w praktyce:




Skład wydaje się  zachęcający:  delikatne środki myjące, olej  i ekstrakt z migdałów, jojoba , owsa, gliceryna.  Konserwowany alkoholem, zawiera substancję zapachowe - jak to się ma do wrażliwej skóry głowy?


Niestety szampon wcale nie łagodzi mojego skalpu,  dodatkowo powoduje łupież. Jedynie z mycia włosów jestem zadowolona. Produkt dobrze zmywa oleje i to za pierwszym podejściem.
Tworzy puszystą i gęstą pianę,  przez to jest też wydajny. Zapach podszyty alkoholem,  typowy dla kosmetyków Alterry.
Szampon  nie plącze włosów oraz nie powoduje ich  puszenia. Jeśli nie macie poważnych problemów ze skórą głowy może okazać się całkiem dobry.

10 komentarzy:

  1. nie lubię szamponów z Alterry u mnie działają wręcz przeciwnie np Volume- robił mi płaskie włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. szamponów alterry jeszcze nie miałam ale jakoś niespacjalnie mnie kuszą

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam ale jestem wierna palette ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie miałam jeszcze żadnego z tych szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szamponu jeszcze nie miałam, za to odżywkę do włosów, morela z pszenicą uwielbiam, więc jak kupię szampon to też z tej linii :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  6. tej wersji zapachowej szamponu jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie to pewnie zaraz miałabym łupież. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie najlepszy był ten na objętość;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie stosowałam i chyba się nie skusze...;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie szampony alterry :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.