2012/11/26

Firmoo

 Kiedy moje stare okulary  wołały już o pomstę, postanowiłam brać  sprawy w swoje ręce i wybrałam nowe  korzystając z oferty dla bloggerów  - a dokładnie ten model klik klik , kolor Purple (C8).
Troszkę się obawiałam zakupów w internecie ale sam wybór oprawek był prosty , pomierzyłam moje stare oprawy i wybrałam te rozmiarowo podobne z Firmoo .
Tak prezentują się moje nowe  okulary Firmoo . Wybrałam model zabudowany od góry, z wolnym dołem , ponieważ od lat chodzę tylko w takich   , pewnie nie udało by mi się przestawić na "całe" oprawy choć nie wątpliwie mają swój urok .



Całość przesyłki  : okulary w eleganckim  granatowym  etui , zestaw naprawczy  - śrubokręcik , komplet zapasowych śrubek oraz nanosków , drugie etui - sakiewka oraz ściereczka do czyszczenia szkieł.




Jestem z nich  zadowolona, pierwszy raz mam tak lekkie i wygodne okulary i to bez mierzenia w salonie . Bardzo dobrze się w nich czuję i na pewno będą mi służyć jakiś czas. Jedynie co do szkieł nie jestem do końca pewna , w końcu zamawiałam je na starą receptę a u okulisty byłam 1,5 roku temu i muszę się w końcu wybrać . W razie czego szkła wymienię.      

 Na koniec chciałam Wam co nieco napisać jakie atrakcyjne oferty są teraz na Firmoo , bardzo korzystna  promocja  dla  nowych klientów : można  zamówić wybrane przez siebie okulary za darmo! Pokrywamy tylko koszt wysyłki, czyli około 19 USD . Myślę, że jest to niezła gratka ,  wiemy przecież  jakie są ceny u nas w Polsce ;)  Tutaj można  o tym poczytać więcej : http://www.firmoo.com/free-glasses.html.
Dużo informacji o aktualnych promocjach możecie też znaleźć na facebooku 


9 komentarzy:

  1. Też czekam na moje okulary FIRMOO i patrzyłam na model, który prezentujesz. Pasuje do Ciebie :) Na pewno będzie się super nosić :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne :) pasują do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są zasypane okularami Firmoo;) mam nadzieje, ze i mnie to spotka;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie w nich wyglądasz :) ja jutro się pokażę w swoich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rety ,ale ładne !!!
    Też już od dłuższego czasu rozważam zakup okularów na Firmoo ... jednak jeszcze trochę się wstrzymam - ciągle coś wypada innego na co muszę przeznaczyć pieniądze ... ale w końcu i na okularki przyjdzie czas !

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne oprawki, :)

    świetnie w nich wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. Okulary firmo zdominowały blogosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasują Ci;) Do mnie też napisali, tylko że ja nie noszę okularów, myślę nad takimi do komputera;)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.