2012/11/07

Zanurzenie w kokosowym budyniu , kremowanie włosów i inne

Troszkę mylący tytuł ale gdy otwieram słoik tego kremu -  mam tylko jedno skojarzenie - budyń kokosowy !



Isana Krem do ciała z Masłem Shea i Kakao 



Cena: w promocji 7 zł
Pojemność: 500 ml
Dostępność: Rossmann
Ważność: 12 m-cy 




Wbrew mylącej szacie graficznej nie jest to masło a  krem do ciała , ale to na plus bo nie jest tak zbite jak niektóre masła przez co łatwiej się aplikuje i szybciej wchłania , nie potrzeba też mozolnego wcierania - dobre dla zabieganych .   Lubię po niego sięgać bo ma taką super  aksamitną  konsystencję  .
 Zapach - tu mogłabym napisać wiersz , bo jest po prostu bajeczny , nie jest to typowy zapach kokosa czy czekolady - po prostu słodki budyń kokosowy .  Szkoda że nie utrzymuje się zbyt długo na skórze .


Miło jest też stwierdzić ,  że krem  nie tylko ma funkcje estetyczno  zmysłowe , lecz naprawdę nawilża skórę . Stosuję go prawie zawsze na noc i rano skóra jest gładka i miękka , znikają drobne krostki na przedramionach . Z powodzeniem jest też dobry jako krem do rąk i do stóp .


 Skład z opakowania :
 jak widać jest w nim sporo  substancji nawilżających i natłuszczających m.in.  :  gliceryna , olej kokosowy , masło shea , masło kakaowe .
Nie ma za to w nim parabenów - aż byłam zaskoczona . Jest za to konserwant benzyl alkohol ,który może być alergenny ale u mnie nie wywołał żadnych podrażnień .




Na koniec pokaże Wam efekty na włosach :  jestem zachwycona , skręt lepszy nawet niż po olejach , za to aplikacja o wiele przyjemniejsza .




Podsumowując :

+ zapach 
+ pojemność, dostępność
+ cena
+ nawilżenie
+ bogaty skład 
+ solidne opakowanie 
+ efekty na włosach 


14 komentarzy:

  1. mam ten krem i uwielbiam go, aż szkoda mi używać, ale na włosy jeszcze nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz piękne włosy i te loczki eh:)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie takich efektów na włosach nie dawał... :(
    mi za to pachnie budyniem czekoladowym rozrabianym w zimnym mleku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz piękne dlugie włosy:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiedziałam że jest taki dobry !:) musze spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie włosy ♥ cudne :) krem muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba każda blogerka miała z nim styczność tylko nie ja :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wreszcie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz piękne włosy i skręt:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam, używam i też mi się podoba ten produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię do ciała i kremuję nim włosy, co uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie dzisiaj je nabyłam. jeszcze nie otworzyłam, ale nawet przez sreberko czuje ten budyniowy zapach - jest bardzo przyjemny. ;)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.