2013/01/09

o delikatnym myciu - Fitomed ziołowy żel pod prysznic

Dziś będzie o delikatnej myciu ciała . Podczas gdy sezon grzewczy w pełni a nasze ciało opatulone swetrami  , skóra przesusza się na potęgę , nie ma co szaleć z mocnymi środkami przy kąpieli . Wybieram Ziołowy Żel pod prysznic do skóry suchej i wrażliwej Fitomed . Skuteczne oczyszczanie ciała jest możliwe a skóra po kąpieli miękka i zadbana .  


Opis na opakowaniu :


Jak widzimy producent deklaruje nam doskonałe właściwości myjące za pomocą korzenia mydlnicy lekarskiej , Sls jest obecny ale w dolnej części składu . Mamy więc gwarancję że skóra nie będzie tracić płaszcza lipidowego , nie przesuszy się . Cenne wyciągu z lipy , rumianku , prawoślazu i owsa zapewniają dodatkowe ochronne działanie.


Ściągawka :


  • Cena: 9 - 10 zł 
  • Pojemność: 200 ml 
  • Dostępność: apteki , sklepiki zielarskie , fitomed.pl
  • Ważność:  6 m-cy od otwarcia 
  • Zapach : delikatny z nutą ziołową
  • Konsystencja, kolor : żelowy płyn średnio gęsty , o  bursztynowej przezroczystej barwie 
  • Opakowanie: przezroczysta plastikowa butelka , dosyć trwała poza oczywiście nalepką która się marszczy od wody 
  • Wydajność : mi starcza na około 1,5 m-ca , dobrze się pieni więc nie trzeba go wiele . 





Moja opinia :

Żel bardzo lubię i mogłabym go stosować cały rok , gdyby nie kompozycja zapachowa która jest troszku nudna , ziołowa  i  dlatego lubię czasem odmienić sobie na inny ale po jakimś czasie i tak do niego wracam . Wiem że jestem leniem w kwestii pielęgnacji ciała i o balsamie często zapominam . Dlatego taki  łagodny żel ziołowy stanowi dobre rozwiązanie . Mimo lekkiego  składu żel skutecznie myje i odświeża ciało . Dobrze się pieni i jest wydajny . Do mycia starcza nie duża kropla wielkości złotówki . Żel z powodzeniem może służyć także do higieny intymnej i do  mycia twarzy oczywiście gdy akurat takiego nie ma pod ręką -  bo nie wysusza skóry . Podczas stosowania żelu zauważyłam ,że na plecach jest o wiele mniej wyprysków , tak jakby żel działał leczniczo . Opakowanie dosyć proste , zamknięte korkiem z dziurką , dozuje odpowiednią ilość żelu .
 Ciężko jest mi napisać coś więcej , w zasadzie żel -  jak żel spełnia swoje zadanie i jest przyjemny w stosowaniu, myje i nie wysusza. Dlatego myślę że mogę go polecić z czystym sumieniem .


Produkt otrzymałam do testów dzięki uprzejmości :



7 komentarzy:

  1. fajna sprawa ale ja także nie bardzo lubię ziołowe zapaszki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tylko trafię na niego to sobie kupię, bo ja z kolei lubię na ziołowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powtórzę się po raz kolejny, że fajnie zapowiadają się te ziołowe kosmetyki. będąc w PL, jeśli nadarzy się oakzja, na pewno je kupię i spórbuję

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja uwielbiam ziołowe aromaty, szczególnie rumianek, szałwię :) żel zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nadałby się do mycia włosów.. :>

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.