2013/02/08

Alterra Melisa lekarska i Szałwia , dezodorant w kulce z balsamem

Dezodorant balsam w kulce Alterra mam od października. Przy codziennym stosowaniu ubyło zaledwie mniej niż połowa butelki 50 ml. To świadczy o bardzo dużej wydajności. Kupiłam go za 7 zł z groszami w promocji, obecnie kosztuje około 9 zł. To nie dużo jak na naturalny kosmetyk. 



Zalety/Wady:


+ nie podrażnia skóry nawet po depilacji
+ pachnie świeżo  cytryną i ziołami
+ naturalny skład
+ nie plami odzieży nawet tej ciemnej
+ nie blokuje gruczołów potowych
+ pielęgnuje i nawilża
+ kulka się nie zacina
+ szklane opakowanie
+ łatwa dostępność , w każdym Rossmannie
+ niska cena
+ neutralizuje brzydki zapach potu
- dla dobrego efektu trzeba go stosować 2 - 4  razy na dzień
- opakowanie  za ciężkie do noszenia w torebce
- przy sytuacjach stresowych nie daje rady
-  troszku za długo schnie



Skład oraz informacja producenta :



Zanim go kupiłam poczytałam jakie ma opinie i niestety są one mocno skrajne. Wiedziałam czego się spodziewać, to nie pierwszy  mój naturalny dezodorant. Wiem, że nie działają one na zasadzie blokowania gruczołów potowych, jedynie mają neutralizować brzydki zapach. Kto jest przyzwyczajony, że ma sucho pod pachami dzień w dzień,  nie będzie zadowolony z tego dezodorantu. Biorę pod uwagę własne zdrowie oraz przyszłe konsekwencje stosowania antyperspirantu.  Zdecydowanie wolę bardziej naturalne rozwiązania, takie jak dezodorant Alterra.





14 komentarzy:

  1. u mnie na pewno nie dałby rady

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za kulkami, wolę spray'e :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za tego typu kosmetykami:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę sztyfty, bo kulki się kleją ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy się z nim nie spotkałam:) ale za kulkami nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam gdy antyperspirant długo schnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nigdy nie miałam takich naturalnych dezodorantów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za dezodorantami w kulce ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę że Was nie przekonałam , to prawda że sztyfty i antyperspiranty są wygodne

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem czy u mnie dałby radę zimą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zimą tak , na lato może być za słaby

      Usuń
  11. Muszę go wypróbować, też szukam czegoś naturalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam , ale czytałam same negatywne opinie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie kulka okazała się za słaba, ale uwielbiałam w jej zapach melisy :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.