2013/02/06

Byle do wiosny, GR Rich Color + motylki

Dziś u mnie spadł śnieg i wcale nie zamierza przestać . Cudny lekki puch , temperatura nie za  niska , czego chcieć więcej ? A jednak nie jestem zadowolona bo drogi są mało przejezdne . Tak to jest gdy się mieszka na uboczu . Jazda  autem  30 km/h nie uśmiecha mi się bardzo . 
Zebrało mnie więc na akcent wiosenny czyli motyle . Kolejne podejście do blaszki Konad m22 i w końcu się udało. Oczywiście nie jest idealnie ale przynajmniej już wiem o co chodzi . Do pieczątek użyłam czarnego   lakieru do zdobień Golden Rose nr 106 . Baza to Golden Rose Rich Color nr 06




Lakier posiada  szeroki pędzelek którym można pokryć paznokieć prawie za 1 zamachem. Jednak  mógł by być on bardziej poręczny i giętki  - co nie znaczy że maluje się nim źle , znam po prost wygodniejsze szerokie pędzelki niż akurat ten . Mimo wszystko nie  pomaźgałam sobie skórek . Konsystencja nie lejąca  oraz dosyć dobra pigmentacja . Krycie przy 2 warstwach , schnie nawet szybko . W sumie to bezproblemowy lakier w pięknym nasyconym kolorze z dodatkiem złotych drobinek . Jego trwałość mocno mnie zdumiewa ( 5 dni ) .  Na wiosnę będzie jak znalazł .



A wy chcecie już wiosnę ? Ja bardzo!  zwłaszcza kiedy oglądam tak śliczne baletki .


źródło - noevision.pl

25 komentarzy:

  1. kolorek bardzo mi sie podoba;]

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kolor, faktycznie wiosennie dzisiaj na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, dziewczęcy kolor.. no i słodkie motylki. :) na baletki jeszcze nie lubię patrzeć, bo mi to tylko przypomina, ż wykończyłam zeszłoroczne i czas kupić nowe, a wybieranie u mnie to koszmar. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak gdy jest tyle kolorów i modeli do wyboru ;)

      Usuń
  4. mm..cudny kolorek i te urocze kokardki, dodają uroku

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go :) Uważam, że jest najbardziej wyjątkowy z całej tej serii! No ale u mnie się trzyma troszkę słabiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pewnie zależy od stanu paznokci , ja od kiedy mam twardsze to większość lakierów 3 do 6 dni nawet wytrzymuje

      Usuń
  6. pięknie wygląda z tymi motylkami, oby przyciągnęły wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. motylki są super akcentem , a czy chcemy wiosny ? TTTTTTTAAAAAAAAKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak wiosna zobaczy Twoje śliczne, motylkowe pazurki to się porządnie zawstydzi i czym prędzej wpadnie do nas na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby tak było a tymczasem jest ze 30 cm śniegu a śniegowce już mam na wykończeniu

      Usuń
  9. mam nude z tej serii i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ładne motyli :) aby do wiosny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny jest ten kolorek z GR! Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczny maini :) a balerinki przepiękne również już chce lato!!

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.