2013/02/13

czerwień na ustach nie tylko w Walentynki

Przegląd czerwonych pomadek Vipera Just Lips  8 - 11  , swatche ! 



Ten wpis miał być już dawno ale jakoś nie jestem fanką  bardzo czerwonych ust bo jest mi w takich źle . Tak mi się przynajmniej wydaje  ?  W każdym razie nie używam ich na co-dzień a jedynie czasem pocieszę oko , z wyjątkiem może jednej  o nr 11 która często gości na ustach  . Wszystkie 4 sztuki są z Vipera Just Lips. Pomadki są  kremowe  , nawilżające  i dosyć trwałe  .  Za cenę 10 zł mamy całkiem dobrą pomadkę i to polskiej firmy .  





Nr 8 , czerwień malinowa , kremowa  bez drobinek ale z ładnym połyskiem . 

Nr 9 czerwień bordo , posiada bardzo delikatne złote drobinki  nie widoczne na ustach . 

Nr 10 , tradycyjna krwista i  jasna czerwień z bardzo delikatnym shimmerkiem ale nie perłowa . 

 Nr 11 , moja ulubiona  , jasna , pastelowa czerwień z perłowym połyskiem .


Podsumowanie:
  • pomadki są trwałe
  • posiadają bardzo dobrą pigmentację
  • mają subtelny zapach 
  • nie czuć ich na ustach
  • nie wysuszają , nie podkreślają suchych skórek 
  • dają ładny połysk 
  • lekko nawilżają 
  • opakowania estetyczne i trwałe 
  • nie ważą się nawet w upale 
  • nie łamią się pod naciskiem 
  • cena bardzo zachęcająca 
  • dostępność wyspy , szafy Vipery lub na viperasklep.pl

A wy lubicie czerwień na ustach ?


22 komentarze:

  1. 8, 9 i 10 są bombowe! ja uwielbiam mocne kolory na ustach :D
    notabene, na jutro też planowałam post o czerwieniach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. temat na czasie ? hm ;)

      Usuń
    2. no jakoś tak pasuje do okazji :D

      Usuń
  2. dwie środkowe sa najfajniejsze ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię czerwień na ustach, ale nie u siebie ;) podoba mi się 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm w sumie to wszystkie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jedne z moich ulubionych pomadek :> choć ja akurat wybieram bardziej stonowane kolorki :>

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię czerwień jednak baardzo rzadko gości na moich ustach ze względu na to że nie lubię się aż nad to z ustami wyróżniać ;) ale mam jedną pomadkę z vipery i bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam czerwień:) jednak na jakieś większe okazje;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nr 9 najbardziej mi samej się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. 8 piękna :) mi czerwienie nie pasują :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ja lubię czerwień ale w postaci błyszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się nr 9 i 10

    OdpowiedzUsuń
  12. mam podobne zdanie, że nie jest mi do twarzy w czerwonych ustach i nie mam żadnej czerwonej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne odcienie, ja ostatnio zaczynam się przekonywać do czerwieni na moich ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo!
    No myślę, że portfele wszystkich kosmetykomaniaczek ucierpią:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wszystkie odcienie :D

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.