2013/05/29

Iwostin Capillin Wzmacniający krem na naczynka SPF 20

Dziś ostatni krem z Iwostinu jako  miałam przyjemność stosować : Wzmacniający krem na naczynka z filtrem SPF 20 . Kupiłam pod wpływem zachwytu nad  kremem Sensitia Iwostin , jak się sprawdził ? O tym dalej ...


Krem stosuje od około miesiąca , zazwyczaj na dzień bo zawiera  filtr . Cena kremu w zestawie z płynem micelarnym 31 zł . Tubka zawiera 40 ml - trochę mnie to zaskoczyło bo Sensitia miał 50 ml . Mimo wszystko krem uważam za bardzo wydajny .
A co piszą na opakowaniu , skład poniżej :


Krem znajduje się w higienicznym opakowaniu - tubce , prawdę mówiąc nie wyobrażam sobie innego opakowania dla siebie , moja cera ma skłonności do trądziku i wolę takie rozwiązania .
Kolor kremu jest zielony , ma maskować zaczerwienienia , po rozprowadzeniu na skórze zieleń znika. Lekka konsystencja uprzyjemnia stosowanie .


Jak się sprawdził u mnie ? Niestety wypadł o wiele gorzej niż krem Sensitia . Mniej nawilża a jest cięższy .  Po aplikacji nie daje wrażenia tłustości , cera świeci się po  około 2 godzinach  i tylko wtedy gdy jest ciepło . Podejrzewam że mojej skórze nie do końca spodobał się skład : Isopropyl Palmitate prawie na czele - znany zapychacz . Jednak zapychanie nie występuje  od razu , zauważyłam je po ok . 3 tygodniach stosowania kremu . Nie uważam tego za wadę tego kosmetyku , krem dedykowany jest cerze naczynkowej , która zazwyczaj jest sucha , moja jest sucha , mieszana -  ale  zima i wczesna wiosną , gdy robi się gorąca zaczyna pracować i potrzebuje czegoś lekkiego .   Naprawdę żałuję że krem dla mnie jest już za mocny . Niewątpliwie zawiera kilka cennych składników które przydały by się na moje naczynka , dodatek filtru UV tym bardziej podnosi jego funkcjonalność .

4 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia ;) szkoda,że krem się troszkę nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie coś dla mojej mamy

    OdpowiedzUsuń
  3. uzywalam go w zeszlym roku i nawet sie lubilismy :) Na szczescie mnie nie zapchal, mimo ze mam tlutą cere (niesttey jestem z tych co maja tlusta i naczynkową cere :( ). Wydaje mi sie ze troche maskowal zaczerwienienia, ale mam wrazenie ze to dzieki swojej barwie ;)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.