2013/05/10

kwietniowe denka i wyrzutki

Porządków ciąg dalszy czyli denka i wyrzutki z kwietnia , trochę doszło w pierwsze majowe dni ale zaliczyłam je do kwietnia bo muszę się pozbyć opakowań .  Zapraszam na krótkie podsumowanie :



  1. Pharmaceris Multikojący Krem Hydro Rosalgin , dedykowany cerze z trądzikiem różowatym , naczynkowej , recenzja tutaj . Nie kupię więcej bo słabo radził sobie z nawilżeniem . 
  2. Ulubiona Woda Termalna Avene , na pewno kupię nie raz jeszcze . 
  3. Olejek rycynowy , wiadomo - klasyk .
  4. Fitomed , Szampon ziołowy , do włosów suchych i normalnych , w końcu zużyłam jego resztkę zalegającą na dnie. 
  5. Buskie SPA siarczkowe do kąpieli , zrecenzowane tutaj . Polecam , prawdziwe cudo . 
  6. Pharmaceris Płyn Micelarny , wart zakupu nie jeden raz  , pisałam o nim tutaj .
  7. Luvos , Szampon z glinką , recenzja będzie na dniach bo naprawdę warto napisać o nim więcej .
  8. Odżywka Timotei Organic Delight , zrecenzowana tutaj . Kupiłabym ponownie . 

A teraz moje wyrzutki , po przeczytaniu artykułu Angel  na temat bakterii żyjących na szminkach postanowiłam uszczuplić moją kolekcję pomadek , raz że nie używałam ich już jakiś czas a dwa że nie potrzebuje tylu kolorów , trzy - ich terminy ważności właśnie dobiegły do końca . Do kosza trafią też 2 konturówki bo doszłam do wniosku że mam je już 5 lat a użyłam może 2 razy . A Następnym razem zastanowię się kilka razy zanim kupię kolejną pomadkę . 



Niestety do wyrzutków trafił też krem Immortelle  L'Occitane . Miniaturka ale nie jestem w stanie go zużyć . Nie odpowiada mi jego zapach a nawilżenie jest bardzo słabe więc nawet do stóp się nie przyda . Przepraszam za szczerość ale  końcu blog ma być szczery , prawda ? 


9 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak ten szampon ziołowy fitomed się u Ciebie sprawdził, miałam tonik i był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę się niebawem zabrać za porządki w kosmetykach i wyeliminować swoją porcję wyrzutków...

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że są też wyrzutki. Bez sensu jest magazynować kosmetyki, które już nie nadają się do użytku

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, gratuluję Ci sporego denka,
    w maju również zamierzam pozbyć się kosmetyków których od dawna nie używami i już nie będę. Bo mi nie pasują. Podobają mi się Twoje kontórówki. aż szkoda, że tak rzadko ich używałaś. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. spore denko, nic z tych rzeczy nigdy nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe kosmetyki udalo Ci sie zuzyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mojej siostrze miniaturka tego kremu przypadła do gustu :D
    mi też się nie spodobał ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. porządki są ważne, zwłaszcza w rzeczach, które nakłądamy na twarz :)
    gratuluję zużyć

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu coś wypróbować z Luvos, widzę same pozytywne opinie na temat tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.