2013/05/14

Luvos - szampon ideał

 Produkt  już zdenkowany, ale uważam że należy mu się porządna recenzja bo to ideał wśród szamponów . Dla włosów suchych , przetłuszczających u nasady, kręconych, do  podrażnionej skóry głowy i  z łupieżem.  Szampon tak dobry że  nawet nie trzeba po nim stosować odżywki.  Naturalny  z certyfikatem BDiH.
Szampon z glinką mineralną LUVOS® oczyszczający i przywracający równowagę:



Delikatnie oczyszcza włosy, nadając im zdrowy wygląd. Skomponowany na bazie glinki mineralnej LUVOS®, bogatej w wartościowe minerały i pierwiastki śladowe. Podczas mycia glinka wiąże nadmiar sebum, usuwa martwe łuski i zanieczyszczenia. Cenny olej z organicznego rzepaku chroni włosy przed przesuszeniem i łagodzi podrażnienia. 
Szampon z glinką mineralną LUVOS® jest łagodnym preparatem, stabilizującym pH skóry głowy i przywracającym naturalną równowagę. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju włosów, zwłaszcza przetłuszczających się i do włosów z łupieżem. Może być również używany do włosów farbowanych.


Sposób użycia:
Wmasować w wilgotne włosy i skórę głowy, pozostawić na krótką chwilę i dobrze spłukać ciepłą, nie za gorącą wodą. Szampon delikatnie się pieni w sposób naturalny; dodatkowe zwilżenie włosów podczas mycia ułatwi rozprowadzenie szamponu.

Skład:



Moje spostrzeżenia : 
Dostępność :  w sklepach z kosmetykami eko , ja swój kupiłam na allegro . Cena nie jest mała bo 33 zł za 200 ml a przy regularnym myciu co 2 dni w moim przypadku starcza na miesiąc . Można jednak brać pod uwagę że po użyciu  szamponu nie potrzeba odżywki i w sumie pielęgnacja nie wyjdzie już tak drogo .
  Skutecznie  mnie zniechęciła cena odżywki z tej serii ale możliwe  że kiedyś ją  kupię - skoro sam szampon tyle działa to co mogą razem z odżywką .

Szampon ma średnio rzadką ale nie lejącą  konsystencję . Nie apetyczny musztardowy kolor zawdzięcza naturalnej glince .  


Ze względu na naturalny skład po  rozprowadzeniu na włosach wytwarza słabą pianę .  Najlepiej jest masować włosy i użyć większej ilości wody . Czas pozostawania  szamponu na włosach wydłużyć  nawet na  3 minuty aby glinka luvos mogła zadziałać . Jeśli dotychczas gustowałyście w produktach drogeryjnych to szampon  zaskoczy Was bardzo . Nie możecie się obawiać że szampon nie umyje dokładnie włosów . To że jest delikatny nie znaczy że nie skuteczny . Nie zrobi Wam siana jak niektóre szampony z SLS. 
  Zapach szamponu przypomina mi gumę balonową i utrzymuje się na włosach jakiś czas . 
Szampon nie plącze włosów , nawilża je jak odżywka jednocześnie myjąc  . Włosy są błyszczące , miękkie i śliskie w dotyku ,  loki układają się naturalnie nawet bez stylizacji .  Zauważyłam że zapobiega puszeniu się włosów .


  Drugą funkcją oprócz mycia  jest to że skutecznie radzi sobie z  podrażnionym skalpem , łagodzi łupież i swędzenie  . Powleka skórę ochronnym jakby  filmem  tak jak  krem nawilżający . No bo nawilżamy ciało , twarz a kto pamięta o skalpie ?   Co do częstotliwości mycia to nie zauważyłam aby miała ulec zmniejszeniu . Zdaje sobie sprawę że przetłuszczanie pochodzi od środka , mają na nie wpływ hormony , odżywianie , klimat itp.  jednak warto wspomóc się od zewnątrz dobrym naturalnym produktem .  
Polecam , kupiłabym bym ponownie bez wahania .  Luvos ma również genialne kremy do twarzy - na pewno wypróbuje.


13 komentarzy:

  1. Ma ciekawy wygląd, kolor i konsystencję.
    Cena dla mnie trochę za wysoka, może kiedyś wypróbuję.
    Nie mam dużych oczekiwań wzglendem szamponów. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego produktu. Mojej skórze głowy jednak nie służą zbytnio produkty z glinką

    OdpowiedzUsuń
  3. o proszę! jaki zaskakujący produkt. szczerze powiem, nigdy się z takim cudem nie spotkałam, ale chętnie bym sięgnęła z racji tego, że sama borykam się z nadmiernym przetłuszczaniem się włosów no i staram się wybierać szampony jak najbardziej łagodne i delikatne [a takie właśnie zazwyczaj wynajduję w eko sklepach,]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie zachęciłaś! Słyszałam już dużo dobrego na temat kosmetyków Luvos, mieszkam w Niemczech, więc mam nadzieję, że znajdę je w jakiejś aptece lub drogerii stacjonarnie. W Rossmannach widziałam ich glinkę (taką do maseczek), poszukam również i tego szamponu, bo wydaje się idealny dla mnie i dla moich dość problematycznych włosów (tłuste u nasady, suche na końcach, bardzo wrażliwa skóra głowy).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, szkoda tylko, że w takiej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz słyszę i widzę, ale kolor szamponu jest bardzo ciekawy !

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę kupić go mojej siostrze, jej włosy bardzo szybko się przetłuszczają i nie wyglądają za fajnie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. O nie słyszałam o tym produkcie, ale póki co mam taki zapas szamponów, że nie myślę nawet o nowych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj chetnie bym sprobowala, szkoda, ze nie znajde go raczej w holandii a nie mam jak zamowic przez neta

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy, ale niestety jak na moją kieszeń to dość drogi :( może kiedyś.. hehe ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy o tym kosmetyku nie słyszałam, ale trochę drogi jest no a jak doliczyć wysyłkę, to już całkiem ;/
    Chociaż sam kosmetyk bardzo ciekawy i nie ma złego składu(w tym tej podłej betainy cocamidopropylowej;)... jak bym się natknęła gdzieś stacjonarnie, to chyba bym kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.