2013/05/05

Oriflame mydełko z olejkiem z drzewa herbacianego i rozmarynu

Kończąc cykl Oriflame mam dziś dla Was parę zdań  na temat  mydełka  Oczyszczającego z olejkiem z drzewa herbacianego i rozmarynem .  Są to moje pierwsze wrażenia z jego stosowania. 


Według producenta : Delikatne mydełko , które nie wysusza skóry . Zawiera oczyszczający olejek z drzewa herbacianego i antybakteryjny olejek z rozmarynu , który usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum . Stosuj rano i wieczorem , przed użyciem kremy do twarzy z tej samej serii . 100 g . Cena ok. 4 zł .


Moim zdaniem : Zacznę od tego że mydełka nie stosowałam na twarz ponieważ rzadko myję twarz wodą a stosuje zazwyczaj płyny micelarne . Mydełko posłużyło mi do mycia ciała oraz dłoni .
Już po wyjęciu z opakowania urzekł mnie jego  świeży,  lekko leśny zapach i wiedziałam że nie jest to takie zwykłe mydełko . Kostka jest lekko przezroczysta - tak jak w mydełkach glicerynowych . Wytwarza bardzo obfitą i kremową pianę . Jest wygodne w stosowaniu zarówno pod prysznicem jak i w wannie . Anatomiczny kształt mydełka ułatwia kąpiel .
Mydełko dobrze oczyszcza  i faktycznie nie wysusza , nie ściąga skóry  . Daje poczucie czystości i świeżości . Nadaje się także do higieny intymnej , nie podrażnia .
Po kilku zastosowaniach jestem w stanie zaryzykować i umyć nim twarz bo widzę że jest to bardzo skuteczny a jednocześnie łagodny produkt stanowiący konkurencję dla żeli i płynów .



Produkt testowany dzięki uprzejmości :


Jeśli zainteresowało Was mydełko  to możecie nabyć je  w dobrej cenie dla klubowiczów . Aby móc kupować kosmetyki Oriflame nie potrzebujecie konsultantek! Możecie kupować kosmetyki Oriflame taniej o 23% niż w katalogu rejestrując się w e-sklepie Oriflame. Zarejestrować można się na stronie www.ori-team.pl



6 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten zapach i właściwości olejku z drzewa herbacianego i rozmarynu. Mam z tej serii oczyszczająco- tonizujący żel do mycia twarzy, lubię go !

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam mydełka z oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś jakieś mydełko z Oriflame, lubiłam je;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam nieco na bakier z mydłami, bo mnie strasznie wysuszają na wiór :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie stosuje mydła już od dawna ;)) ale bardzo fjany ma kolorek :D i na pewno zapach < 3

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.