2013/05/04

różowe uwodzenie , błyszczyk Oriflame

Dziś o kolejnym produkcie jaki otrzymałam do testów od Ori-Team :

Błyszczyk Oriflame Beauty Power Shine Crystals 


Błyszczyk pochodzi z limitowanej edycji w której do wyboru mamy 5 odcieni . Mój ma nazwę Pink Diamond . Producent kusi Technologią Crystals Metashine która ma nadawać ustom połysk . Zaletą też ma być aplikator dający większy komfort aplikacji .
Co mnie zaskoczyło to aplikator jest z plastiku a nie ma gąbeczki czy pędzelka , jak dla mnie to wcale nie jest wygodny bo wole jednak tradycyjne gąbeczki , natomiast może i jest bardziej higieniczny bo gąbeczki zbierają więcej zanieczyszczeń.


Do gustu przypadł mi kolor , piękny , słodki róż Barbie . Od dawna marzy mi się pomadka w takim odcieniu i nigdzie takiej nie mogę znaleźć . A tak prezentuje się kolor na skórze , widać w nim srebrne kryształki które pozostają na ustach kiedy już kolor się zetrze czyli dosyć szybko bo to niestety tylko błyszczyk .


Po aplikacji na usta  kolor staje się bardziej transparenty i traci nieco ze swojego uroku . Błyszczyk daje efekt mokrych , szklistych ust maksymalnie do godziny . Na szczęście nie skleja ust , jest komfortowy w noszeniu , srebrne drobinki nie są wyczuwalne . Posiada delikatny , owocowy zapach i smak .



Błyszczyk lekko nawilża usta i z powodzeniem można obejść się już bez balsamu do ust . Nawilżenie utrzymuje się nawet po starciu błyszczyka . Niestety nie udało mi się odszukać składu błyszczyka .
Produkt wyprodukowano w Rosji .  Pojemność 5 ml .


Błyszczyk  Beauty Power  Shine Crystals   możecie nabyć  w cienie dla klubowiczów za ok. 8 zł   . Aby kupić kosmetyki Oriflame nie potrzebujecie konsultantek! Możecie je mieć  taniej o 23% niż w katalogu rejestrując się w e-sklepie Oriflame. Zarejestrować można się na stronie www.ori-team.pl




15 komentarzy:

  1. ja nie lubię błyszczyków i nie używam,ale kolorek niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te drobinki mi się nie podobają...

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie kolor zdecydowanie za jasny ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. To raczej nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow prześliczny jest - uwielbiam róże ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie się prezentuje na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy ten błyszczyk:)
    zapraszam do mnie na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html

    OdpowiedzUsuń
  8. podobny do takiego xxl shine z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten błyszczyk ma swój urok:) Aczkolwiek ja preferuję żywsze kolory i mocno napigmentowane produkty. Gdybym nie miała przebarwień na ustach, pewnie szalałabym z różowymi błyszczykami;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor wydaję się ładny, ale szczerze mówiąc wolę szminki, nie znoszę czuć takiej powłoki na moich ustach, do tego włosy się przyklejają jak wiatr zawieje :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój kolor :) wolę szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wygląda na ustach;)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.