2013/07/06

Hit maseczka do włosów Pilomax Laboratorium

 Jakiś czas temu udało mi się nawiązać ciekawą współpracę z Pilomax . Do testów otrzymałam 2 produkty w wersji testowej mini - Maskę do włosów ciemnych Regeneracja (70 ml)  oraz Hennę Wax Maskę Regenerującą do włosów suchych , zniszczonych i ciemnych  (70g) . Trochę szkoda że to są wersje mini .
 Na pierwszy rzut poszła ta pierwsza maska a więc dziś właśnie o niej bo akurat już prawie mi się skończyła :




 Maska  z linii PROGRAM DO WŁOSÓW FARBOWANYCH w skład której wchodzi jeszcze Szampon i  Odżywka bez spłukiwania w sprayu . Przeznaczenie:  do  Włosów  ciemnych, farbowanych  . 
Moje włosy akurat już zapomniały o farbie ale mimo to Maska jak najbardziej okazała się przydatna , mam włosy kręcone a więc skłonne do przesuszenia .

Informacje z opakowania , skład :


Tubka 70 ml starczyła mi na około miesiąc. Maskę używałam na przemian z inną lżejszą odżywką . Jest bardzo wydajna -  na moje włosy nie trzeba dużej ilości tej maski . 
Konsystencja dosyć gęsta , treściwa  nie spływająca . Kolor widać poniżej . 


I jeszcze o zapachu -  jest on bardzo naturalny , wyczuwam nuty zapachowe z kawy .

Jakie rezultaty ? Bardzo lubię moje włosy po zastosowaniu tej maski - genialnie wygładza  , ułatwia rozczesywanie , nabłyszcza i odżywia . Nie zauważyłam aby wpływała na kolor włosów .  Nie stosowałam jej też na skórę  głowy  bo obecnie nie mam problemu z wypadaniem a obawiałam się przeciążenia . 
Dla przypomnienia efekty na włosach - moja ostatnia aktualizacja włosowa .  



W zasadzie nie zauważyłam minusów poza tym że maska mi się skończyła . Pełnowymiarowe opakowanie 200 ml   kosztuje 31 zł , w dodatku nie wiem czy maskę można nabyć gdzieś stacjonarnie ? Może kiedyś skuszę się na zakup w e-sklepie ?  Teraz zabieram się za testowanie Henny Wax . 

Maseczkę testowałam dzięki uprzejmości Pani Dominiki .



7 komentarzy:

  1. coś zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię maski z tej firmy, są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa maska:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię maski, które wygładzają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za maskami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja miałam od nich krem do rąk
    dodajemy do obserwowanych i na bloglovin ?

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.