2013/07/02

włosy - aktualizacja czerwiec

Dawno nie było na blogu aktualizacji włosowej  a więc dziś przybywam z takową  . W pielęgnacji nie zaszły żadne drastyczne zmiany - nadal nie farbuję , podcinam co 2 miesiące u fryzjera a ostatnio samodzielnie  podcięłam grzywkę . Oto jak prezentują się moje włosy na dzień dzisiejszy : 





W skrócie  pielęgnacja w czerwcu  :
1. Szampon Witalizujący Love Me Green -   ten sam przez cały miesiąc . Włosy nadal myję co drugi dzień .
2. Odżywka/Maseczka  Eco Cosmetics Nabłyszczająco - nawilżająca , co drugie mycie .
3. Maska do włosów farbowanych na ciemne kolory Pilomax , w sumie użyłam jej 5 x .
4. Olej Babydream plus rycynowy - sporadycznie , w sumie 4 x w miesiącu .
5. Gliss Kur Oil Nutrive Ekspresowa Odżywka - do ochrony przeciwsłonecznej .

Obecnie jestem zadowolona ze stanu moich włosów i nie planuje  dużych zmian w pielęgnacji , może z wyjątkiem Szamponu na Johnon's Baby (no moore tears) który już czeka w kolejce do użycia .

17 komentarzy:

  1. Masz bardzo fajną długość :)
    Ciekawe, dokąd sięgałyby Twoje włosy po wyprostowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety chyba się nie dowiem bo nie prostuje

      Usuń
  2. Jakie piękne! :) zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lokiiii <3 zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne włoski ajć ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno masz nie lada wyzwanie z pielęgnacją swoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie , weszło mi to w rutynę a moje włosy tak naprawdę nie wymagają wiele

      Usuń
  6. O, jakie zmiany na blogu :)
    Włosy masz śliczne. Jakbym miała takie jak Ty, to chyba bym podcięła nawet, żeby się formowały fajne loczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety jak będą krótsze nie będą się kręcić

      Usuń
  7. cudowne te loczki :D u mnie się aż tak nie chcą kręcić :D

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.