2013/08/23

foto mix sierpień

Witam , dziś  mam dla Was foto  mix sierpień , wiem że mój blog to nic ciekawego , nie bywam w ciekawych miejscach , nie mam do pokazania ekstra ałtfitów ani super figury . Lubię jednak pisać , robić zdjęcia , blog jest przede wszystkim  dla mnie , takie uwiecznienie chwili , przemyśleń , cieszę się z każdym komentarzem , lubię też zajrzeć co u Was nowego . Obejrzyjcie zdjęcia  i dajcie znać czy Wam się podobają  ? 

najpierw cudowne sierpniowe niebo , zachody słońca , jaskółka ..







mech 

torcik jaki miałam okazję posmakować 

widoki znad zalewu

pola po żniwach 


kwiatuszki polne 

A teraz przed nami cudowny wrzesień czyli uczniowie na czarno biało , kasztany , chłodne poranki i ciepłe popołudnia  , może pierwsze jesienne deszcze ....

13 komentarzy:

  1. Najpiękniejsze zdjęcie to to z niebieskim niebem i idealnymi chmurami :)

    Ja sama przygotowuję taki post na koniec miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak niebo jest uroczym obiektem do fotografii

      Usuń
  2. takie ciasto z chęcią bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I pomyśleć,że ta piękna pogoda niebawem się skończy :-/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne fotki i genialne ciasto mmmm :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ten sierpień szybko zleciał :( mam nadzieję, że wrzesień będzie piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam się cieszę bo upały były niemiłosierne

      Usuń
  6. Przepiekne widoczki!:)
    Ahh tak, ale to lato minęło, już czuć w powietrzu jesień..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię to pierwsze tchnienie jesieni , mróz i słoty już nie

      Usuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.