2013/10/01

Tonik Luvos z glinką mineralną

 Po zachwycie szamponem Luvos o którym pisałam Wam Tutaj przyszła pora na kolejny produkt . Tym razem Tonik z mikro glinką mineralną





Gdzie ? Za ile ? 
Tonik Luvos znalazłam  w sklepie internetowym  zdrowe-kosmetyki.pl
Butelka 150 ml kosztuje 39,90 zł . 
Tonik jest bardzo wydajny - z uwagi że nie stosuje go często . 

Opakowanie z nakrętką klik-klik jest wygodne i szczelne .
Przed użyciem należy wstrząsnąć .

 Tonik ma kolor beżowo-brązowy i pochodzi od  naturalnej glinki .  
 Wbrew pozorom nie barwi skóry . 


Informacje na opakowaniu :

Jak widzimy tonik   przeznaczony  jest cerze mieszanej i tłustej , deklarowane właściwości rozświetlające , ujędrniające oraz łagodzące . Na etykiecie raczej krótkie informacje . Skład  naturalny  i  
niestety  z alkoholem na czele a  więc  podeszłam do niego ostrożnie , stosowałam z przerwami i omijając okolice ze zmianami naczyniowymi .  Zależało mi na redukcji zaskórników oraz złagodzeniu objawów trądzikowych . Tonik prawie mi się już skończył - jakie  są więc moje spostrzeżenia ?

Po pierwsze tonik lekko wysusza cerę i łatwo z nim przedobrzyć. Ważne by wyczuć ten moment i odstawić na kilka dni jeżeli cera jest nadmiernie przesuszona alkoholem .
 Tonik  trądziku jednak nie zredukował,  mimo wszystko zauważyłam że ładnie ściąga pory , minimalnie zmniejsza zaskórniki.  Doskonale zdaje sobie sprawę że problem jest  bardziej złożony i  być może wiązałam z tym tonikiem za duże nadzieje .
Gdyby brać pod uwagę tonik jako etap pielęgnacji  to wypada on  dobrze . Zauważyłam że tonik często matowił cerę na kilka godzin i to nie zależnie jaki krem aplikowałam po, z pewnością to cudowne właściwości glinki Luvos . Wredne zaskórniki uległy spłaszczeniu ale jednak całkiem nie zniknęły . 
Niewątpliwą wadą toniku jest alkohol , nie wszystkie typy cery dobrze go znoszą i moja chyba też, dlatego poszukam innego toniku .  Według mnie informacje na etykiecie nie do końca pokryły się z tym jak tonik zadziałał na moją cerę .   Zamiast efektu rozświetlenia jest mat a  ujędrnienie odbieram jako napięcie na skórze spowodowane przesuszeniem . Zgadzam się z tym że tonik łagodzi podrażnienia . 
Warto wspomnieć że zawarty w toniku wyciąg z Black Cohosh (Pluskwica groniasta)  posiada właściwości hormonalne .


Czym jest glinka Luvos?  Glinka Luvos to w 100% naturalny less, będący unikalną mieszanką minerałów i pierwiastków śladowych. Pokłady lessowe mają swoje źródło w okresie zlodowaceń plejstoceńskich. Zostały utworzone w wyniku procesów eolicznych na terenie Skandynawii i Niemiec. Less na bazie, którego produkowane są kosmetyki z glinką Luvos, jest pylastą skałą osadową. Poprzez suszenie w wysokiej temperaturze (130°C) oczyszcza się go z bakterii, a następnie sprowadza do postaci drobnoziarnistego proszku – cząsteczki o wielkości jednej tysięcznej milimetra. Powstały w ten sposób proszek mineralny – glinka, jest produktem czysto naturalnym, bez chemicznych lub innych dodatków. KLIK 

Kosmetyki Luvos posiadają certyfikat BDIH gwarantujący że do produkcji kosmetyku użyto tylko surowców naturalnych z kontrolowanych upraw ekologicznych . 

14 komentarzy:

  1. Wydaje sie bardzo dobry mi by sie przydał na moją tłustą cerę. Zapraszam na rozdanie do mnie http://www.szminko-mania.blogspot.com/2013/09/rozdanie-urodzinowe-czas-zaczac.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się nie skuszę przez ten alkohol :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zaciekawil, i firma w ogole ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tym kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda trochę dziwnie :)
    Ostatnio mam ochotę na trochę kosmetyków luvos i lavera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety ze względu na wysuszanie skóry nie dla mnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie, to mimo wszystko chyba warto wypróbować. Bardzo mnie nim zainteresowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam,ani tej firmy,ani samego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mialam :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. tonik jest bardzo ciekawy jednak ja używam hydrolatów już od roku zamiast toników.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ma bardzo zachęcający skład. Może być świetny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekałam na opinię o tym toniku :) Niestety teraz wiem, że go nie kupię ze względu na to, iż wysusza skórę.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.