2013/10/19

Owsianka z budyniem i prażonym jabłkiem

Moja ulubiona wersja owsianki na bogato: z budyniem , jabłkiem , orzechami oraz cynamonem . Prawdziwa uczta na śniadanie , daje energię na długi dzień . 





Potrzebne nam :
  • 1 i pół szklanki mleka 
  • 1/2 opakowania budyniu 
  • 1 jabłko
  • garść orzechów włoskich
  • 3-5 łyżek płatków owsianych 
  • szczypta cynamonu 
  • łyżka cukru trzcinowego 
Przygotowanie jest proste i nie zajmuje więcej niż 15 minut . Robimy  budyń według przepisu na opakowaniu,  z dodatkiem cukru . Jabłko  kroimy na cząstki i prażymy w małej ilości wody , kiedy zmięknie wrzucamy płatki i ewentualnie dolewamy wody aby się nie przypaliło, chwilę gotujemy  . Na koniec umieszczamy wszystko na talerzu , posypujemy siekanymi orzechami oraz cynamonem .  Smacznego !

10 komentarzy:

  1. rzeczywiście takie śniadanko to musi dawać power na cały dzień! brzmi bardzo smacznie

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie mogę przekonać się do owsianek, ale Twoja wygląda zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa jej smaku - na najbliższe śniadanie będzie moja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi dawać dużo energii! Czyli tak jak powinno być:) Ja niestety nie potrafię się przyzwyczaić do jedzenia śniadać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śniadanie to podstawa , ja nigdy o nim nie zapominam

      Usuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.