2013/10/07

płyn do kąpieli Fitomed Kwiat Lipy

Dziś bardzo zaległa recenzja która została pomyłkowo usunięta , nie wiem naprawdę jak do tego doszło ale na szczęście znalazła się w kopiach roboczych  bloggera  .

 Moja opinia :  Płyn do kąpieli Fitomed  kwiat lipy .

Płyn do kąpieli, kwiat lipy, ziołowy (Mydlnica lekarska) 300 ml




 Na początek już tradycyjnie informacje z opakowania a także przekaz producenta odnośnie płynu KLIK .  Na zdjęciu jest także skład . Zachęcam do przeczytania . 


W sklepie internetowym Fitomed   płyn kosztuje 12 zł za 300 ml . To nie dużo ale i nie mało bo płyn przy intensywnym użytkowaniu znika z butelki  ekspresowo .   Ja stosowałam go latem kiedy to  częściej robiłam  szybki prysznic niż kąpiel w wannie i płyn starczył naprawdę na długi czas.  

Konsystencja , zapach , kolor :


Na powyższych zdjęciach chciałam Wam zobrazować jak płyn wygląda po nalaniu na dłoń oraz porcję jaką ja wlewam do wanny. U mnie schodzą zazwyczaj  2 pełne porcje  , płyn trzeba dobrze rozmieszać  z tego względu że  jest dosyć gęsty i  ma mocno naturalny skład. Jak pisze producent to jest taka galaretka trochę .  Jednak po dokładnym  rozmieszaniu tworzy przyjemną pianę która  nie utrzymuje się do końca kąpieli , zwłaszcza jeśli przebywamy w niej jakiś czas .  Wolę jednak te nisko pieniące płyny ze względu na naturalne substancje m.in. wyciąg z mydlnicy


Także zapach jest mocno naturalny , wąchałyście kiedyś lipę kiedy akurat kwitnie ? Tak właśnie pachnie ten płyn . W wannie ten zapach ulega rozproszeniu ale gdy wyjdziemy z kąpieli to nasza skóra pachnie nadal . 

Właściwości pielęgnacyjne płynu  do kąpieli Fitomed  kwiat lipy  :
Myślę że płyn spełnia dobrze swoje zadanie - w połączeniu z wodą  daje naturalną pianę , relaksuje swoim zapachem ,  działa ochronnie  na skórę . 
Czasem z lenistwa do kąpieli lubię dodać kilka kropli olejku , tym samym nie muszę już używać balsamu po kąpieli .
Nie będę tu pisać o jakimś hiper , super nawilżeniu czy odnowie biologicznej , płyn do kąpieli to tylko płyn , ma relaksować po stresującym dniu  , zmiękczać wodę i łagodzić skórę .
Jeśli bym miała wskazać wady płynu :  nie lubiane konserwanty na końcu składu (dużo teraz informacji w internecie o ich szkodliwości )  , nie mniej jednak zdaje sobie sprawę że produkt czymś musi być zakonserwowany  aby nie dopadły go różne bakterie i tym samym nie zaszkodziły nam .
Podsumowując : płyn polecam z czystym sumieniem , znacznie uprzyjemnia kąpiel , zmiękcza wodę i pięknie pachnie . 


Dziękuję za możliwość testowania :

19 komentarzy:

  1. Jakos mnie ten kolor nie zachecił :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za zapachem lipy

    OdpowiedzUsuń
  3. zamierzam nabyć ten płyn. lubię kosmetyki fitomedu

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. troszku straszny ale w wodzie go nie widać

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że zapach to rekompensuje :-)

      Usuń
  5. kolor średni ale skład bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obecnie nie używam płynów do kąpieli. Zamiast płynu daję do wanny troszkę oliwy z oliwek i wlewam mleko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pianka jest megaaaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziwny kolor, ale produkt całkiem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mnie ten kolor przestraszył :P. Dobrze, że znika!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor mało ciekawy ale ważne żeby spełniał wymagania

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze polecam cienie color tattoo ;-)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.