2013/11/19

brązy , czerwień i wino na paznokciach

Ostatnio rzadko wrzucam wpisy lakierowe na blogu. Po pierwsze to nie kupuje już masowo lakierów i zbieractwo pozostawiam innym.  Zawsze zanim kupię nowy lakier zastanawiam się nad nim kilka razy, zakupy w internecie jeszcze bardziej temu sprzyjają .
 Moim paznokciom robię przerwy od malowania stawiając na ich regenerację. Zazwyczaj mam na paznokciach  1 kolor tygodniowo, lakier trzyma się do 6 dni a następnie 2 -3 dni przerwy.  Zrobiłam przegląd tego co było:  Hean City Fashion  z kolekcji  jesień/zima, kupione podczas tygodnia lakierów w sklepie internetowym oraz  rodzynek Kobo, także kupiony w promocji  drogerii Natura. Każdy z lakierów kosztował nie więcej niż 6 zł. Zarówno Kobo jak i Hean,  w większości kryją po 1 warstwie. 

Kobo Colour Trends  nr 18 Rome :

Hean City Fashion nr 187 Hot wine :

Hean City Fashion nr 181 Irish coffee:

Hean City Fashion nr 182 Ginger:


Który przypadł Wam najbardziej do gustu ? Często malujecie paznokcie ? Zapraszam do komentarzy.

19 komentarzy:

  1. Ostatni bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwony lakier przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hot Wine i Ginger są boskie! :)
    Ja zawsze mam pomalowane paznokcie :) Ostatnio robiłam miesięczną kurację i nie malowałam, ale taraz już kolor wrócił :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy wydaje mi się najładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się podobają wszystkie :D a najbardziej hmmm Hean Irish coffee :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się rome i ginger. Ja natomiast bardzo rzadko maluję paznokcie. Ostatnio to chyba kilka miesięcy temu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie 4 są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten 182 ma bardzo ciekawy kolorek, taki nie spodziewany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatni lakier jest genialny, ma piękny kolorek!

    Zapraszam Cię do mnie - u mnie na blogu nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba hot wine.
    Kiedyś malowałam bardzo często, potem miałam dłuuugą przerwę regeneracyjną i teraz znowu wróciłam do malowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałam się właśnie nad Gingerem i Irosh Coffee. Trochę żałuję, że nie mam ich w swojej kolekcji, bo odpowiada mi formuła lakierów City Fashion. Ale mój Golden Rose Rich Color nr 5 jest strasznie podobny do Gingera. ;) Muszę się nim zadowolić.

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze stawiam na czerwień,
    "Chociaż byłoby cudownie gdybym jutro bez wysiłku obudziła się o 5 kg lżejsza." To zdanie było napisane z przymrożeniem oka. Nie spodziewam się takich efektów.
    Lekarz rodzinny nie chce dać mi skierowania na badania hormonalne dot. tarczycy. u siebie podejrzewam niedoczynność. Zawsze byłam pulchna choć mało jadłam a zrzucenie kg jest dla mnie bardzo trudną sprawą.

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie lekarz powiedział, że takie badania kosztują 300zł. i jak chcę to mogę je sobie zrobić prywatnie. na wizytę u okulisty czekałam 8miesięcy a u dermatologa rok. teraz zapisuję się do rożnych specjalistów bo jak zachoruję za rok albo dwa to akurat będzie moja kolej wizyty.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.