2013/11/11

listopadowe nowości

Witam , dziś krótki wpis o nowościach kosmetycznych. Ponieważ nie mam siły na żaden konkretny tekst przejdźmy może od razu do rzeczy :


Zapraszam po szczegóły :


Płyn Elmex i pasta gratis , Rossmann . W cenie 20 zł mam 2 produkty z ulubionej serii . 


  Sulphur : Mineralny Krem Siarczkowy w witaminą A. Panaceum na moje jesienne problemy z cerą . 

Mydło Siarczkowe do ciała , sprawdza się też do mycia twarzy . 
Bals Sulphur Żel .  Do wcierania, na dolegliwości bólowe.


Sylveco, lekki Krem Rokitnikowy. Wykończyłam już Nagietkowy a przyda się jakiś lżejszy krem na dzień , póki nie ma jeszcze mrozów . 

Sylveco , Pomadka ochronna Brzozowa . 


Green Pharmacy , Pianka do higieny intymnej Szałwia lekarska i lawenda . 
Trochę już testowana i sprawdza się bardzo dobrze . 


Nowości paznokciowe: 
Odżywka Joko , Aktywna kuracja utwardzająca.
Zmywacz Sensique , Natura .


Najlepsza szczoteczka jaką miałam , Meridol , Drogerie Polskie . 

Na listopad mam kilka recenzji do napisania i obiecuję, że po skończeniu weekendu w końcu się za nie zabiorę a tymczasem pooglądajcie coś nowego . 

16 komentarzy:

  1. Mam tą piankę GF do higieny intymnej, mam też żel do twarzy tej firmy i płyn do higieny intymnej. Wszystkie taniutkie i fajne. Ta pianka przyjemnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem przyjemnie zaskoczona kosmetykami Green Pharmacy

      Usuń
  2. Na tę pomadkę z Sylveco mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tej odżywki z Joko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem ciekawa czy w końcu coś zadziała na moje marne paznokcie

      Usuń
  4. Miałam ten żel Sulphur, już dość dawno temu, był całkiem ok...

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kosmetyki Basiu! widzę, że sylveco przypadło Ci do gustu i chętnie testujesz kolejne pozycje z tej firmy :) szczerze mówiąc, ja też tak mam odkąd uporałam się z wielkimi schomikowanymi zapasami - jak mi coś wyjątkowo się spodoba, to męczę inne propozycje firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylveco ma bardzo fajne te kosmetyki aż się chce je wszystkie próbować

      Usuń
  6. kosmetyki z Sylveco chętnie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm brzozowa pomadka a t ci dopiero :D !

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tę pomadkę BRZOZOWĄ z SYLVECO i bardzo mile ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z meridola uwielbiam płyn do płukania ust... jest świetny... tą firmę poleca większość dentystów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u ciebie tez sporo nowości, zaciekawiła mnie pinka będę czekała na recenzję:) lubię tę firmę i mam nadzieję, że się sprawdzi u Ciebie ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  11. Choruję na produkty sylveco. ;)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.