2013/11/19

seriale, filmy i ćwiczenia na listopad , polecane linki

Dziś mam dla Was fajną listę linków przydatnych na listopadowe wieczory:
 seriale, które oglądam , film, na który  co dopiero się wybieram oraz ćwiczenia, które ostatnio bardzo lubię. Jednym słowem coś na listopadową nudę . 

Seriale :

Wampiryczne wątki nadal bardzo lubię, w końcu dobre jest wszystko, co jest w stanie oderwać mnie od rzeczywistości.
 Serial o pierwotnych to nowość, ale już zdążył mnie wciągnąć. Kto lubi Pamiętniki W. polubi i ten serial . Humorystyczna i  znacznie łagodniejsza twarz Klausa plus honorowy Elijah tworzą niezły duet.  Miło też popatrzeć na przystojnego wampira  Marcela . Oczywiście sam wątek  serialu zaczyna nieźle wciągać i to tak dopiero od 3 odcinka ale to mi  wystarczy by oglądać dalsze. 
The Originals , sezon 1 na http://iitv.info/the-originals/.


Pamiętniki Wampirów sezon 5 na http://iitv.info/the-vampire-diaries/. Oglądam od początku, ten serial trzeba lubić , jak kto nie lubi i uznaje za dziecinadę nie będę wcale  przekonywać  do oglądania .  
Trochę  wszystko zaczyna się gmatwać i jak to z serialem, który ma już kilka sezonów, nie mniej  jednak trudno odmówić twórcom pomysłowości. 


Once Upon a Time sezon 3 na http://iitv.info/once-upon-a-time/. Bajki dla dorosłych , krótko mówiąc . Pierwszy i drugi sezon były ciekawe , trzeci jest przekombinowany i wieje nudą ale się nie zniechęcam i liczę na poprawę . 


Film, na który się wybieram :

Igrzyska śmierci: W pierścieniu ognia. Byłam w kinie na części pierwszej, potem oglądałam na laptopie i stwierdzam, że warto było pójść do kina , zupełnie inne wrażenia . W części drugiej  zapowiada się na powielenie wątków, ale i tak nie odmówię sobie tej przyjemności . 


I obowiązkowa dawka ruchu :
 The Pump It up The Ultimate Dance Workout 2004  , taki śmieszny i skoczny program treningowy z elementami tańca , aerobiku oraz  prostymi ćwiczeniami na wzmocnienie brzucha i pośladków . Fajna muzyka dopasowana do tempa treningu . Porządna rozgrzewka i rozciąganie . Tylko troszku za długie jak dla mnie i  czasem skracam sobie część środkową .  W każdym razie - redukcja stresu gwarantowana już po 30 minucie !


Jestem ciekawa czy zainteresował Was któryś z linków ? Zajrzyjcie  i zostawcie komentarz . 

6 komentarzy:

  1. Ja też wybieram się do kina na drigą część Igrzysk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 sezon wampirów i ja męczę namiętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych seriali. Słyszałam o tym filmie ale ja wolę oglądać horrory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja czejkam na film noeh :) w marcu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się wybieram na drugą część Igrzysk Śmierci i bardzo ciekawa jestem jaka będzie.
    Pierwsza tak mi się podobała, że byłam na niej dwa razy :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.