2013/11/14

Przyzwoity żel do mycia twarzy w niskiej cenie, to możliwe ?

Żel do mycia twarzy. Jakie wymagania mu stawiamy? Przede wszystkim ma za zadanie oczyszczać, dobrze gdyby radził sobie z codziennym makijażem i aby nie podrażniał cery.  A jeśli nie kosztuje wiele to czego chcieć więcej. Taki właśnie jest  Hipoalergiczny Żel do  mycia twarzy Biały Jeleń,  z aloesem i ogórkiem
Pełnowymiarowy produkt kupiłam po przetestowaniu saszetki z próbką żelu , prawdę mówiąc wcześniej nie wierzyłam, że można kupić dobry żel za tak małą kwotę (ok. 7 zł ). 



Zapraszam do dalszej części recenzji :


Opakowanie kojarzy mi się minimalistycznie , jest wygodne , widać dokładnie poziom zużycia produktu . 
Na etykiecie  z tyłu możemy przeczytać informacje o żelu :


Jak widać żel przeznaczony dla cery normalnej i mieszanej oraz skłonnej do alergii. Ma za zadanie usuwać makijaż oraz zapobiegać rozwojowi bakterii (z tego względu może być niezły także dla cery trądzikowej).  Bezpieczeństwo żelu gwarantują testy dermatologiczne na osobach z alergiami skórnymi.  
Skład może i nie jest bajeczny, ale to nie jest kosmetyk ekologiczny. Ogólnie, to  nie przeraża mnie już Sls w składach po tym jak mogę myć włosy  szamponem z jego zawartością  i widzę znaczną poprawę stanu skóry. Myślę, że  nie warto demonizować pojedynczych składników, gdyż liczy się całość składu. Żel zawiera substancje działające łagodząco i ochronnie



 Konsystencja jest płynna  i lekko galaretowataKolor transparenty z zielonym podbarwieniem.  Dozownik w nakrętce klik-klik (czy jak mu tam) ułatwia aplikację żelu na dłoń. 
W kontakcie z odrobiną wody wytwarza lekką i przyjemną pianę. Do dokładnego umycia twarzy trzeba go użyć dwu-krotnie. Radzi sobie z moim dziennym makijażem, tylko czasami nie udało się domyć tuszu, ale nie wiem od czego to zależy skoro zawsze mam ten sam tusz. Żel posiada delikatny i świeży zapach z nutą ogórka.

Wpływ na cerę: Od żelu nie oczekuje pielęgnacji, gdyż od tego są inne produkty . Żel nie wysusza i nie podrażnia, nie powoduje uczucia ściągania , nie szczypie w oczy podczas zmywania makijażu z tych okolic.  Można by się obejść już bez innych produktów do demakijażu (ale tak jak pisałam były sporadyczne przypadki, że nie domył tuszu).  Naturalnie dobrze jest zaraz po myciu zaaplikować odpowiedni tonik i krem. 
Podsumowując: Żel do mycia twarzy Biały Jeleń posiada  pożądane  cechy produktu myjącego, dobrze odświeża cerę , niska cena zachęca do ponownego zakupu . 


17 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten żel do mycia twarzy i bardzo często wracam do niego ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam jeszcze ja obecnie stosuje żel-peeling rewitalizujący z garniera o zapachu granatu też polecam.

    U mnie na blogu nagradzanie za komentarze. Co o tym sądzisz? Jest to lepsze niż rozdania blogowe? Bedę niesamowicie wdzięczne jeśli zechcesz się wypowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go, do mycia używam mydła allep :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy go nie miała. Do mycia stosuję olejki.

    OdpowiedzUsuń
  5. okazał się u mnie bardzo fajnym tanim żelem do porannego mycia twarzy :D no i ten zapach ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie on nie podpasował. Strasznie ściągał mi twarz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy go nie miałam, muszę wypróbować :) Ostatnio słyszę wiele pozytywnych opinii kosmetykach tej firmy.
    P.S Bardzo fajny blog, dodaję do obserwowanych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe ma opakowanie, biały jeleń kojarzy mi się z dzieciństwem i szarym mydłem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie prowadzisz bloga, wybrałam Cię do Liebster Blog Award. Jeżeli chcesz wziąć udział to zapraszam na mojego bloga, gdzie znajdują się szczegóły dotyczące tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biały Jeleń kojarzy się wielu osobom z szarym mydłem, a tymczasem są to naprawdę dobre kosmetyki!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie uzywałam nigdy. Dla mnie bardzo dobre są żele do mycia twarzy, które można nabyć w Biedronce

    OdpowiedzUsuń
  12. nieraz chciałam go zakupić ale nigdy tego nie zrobiłam kiedyś go spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy go nawet nie widziałam, ale prezentuje się całkiem ciekawie! Używałam kilku kosmetyków tej firmy i były fajne:)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.