2013/12/07

fit ciało z teledysku czyli coś na poprawę humoru

Hej, dziś z racji weekendu nic mi się nie chce i wrzucam luźny post .
Na zewnątrz niezła zawierucha , czyżby pierwszy atak zimy?  Niezbyt  wesoło zapowiada nam się ta zima.
Aby rozładować nieco emocje z całego tygodnia  mam kilka fajnych klipów. Coś co  mnie nieźle rozbawiło ( zwłaszcza ostatni filmik, haha) . 
  Teledyski z motywem fitness , moim zdaniem zachęcają to ruszenia 4 liter z kanapy.  Czyż nie ? A przy okazji można się pośmiać z tych Pań .

Zacznijmy od  ćwiczeń z piłką i odrobiny gimnastyki .



Obowiązkowa lekcja belly dance czyli tanieć brzucha .

Jeżeli już się rozbujamy, pora na porządne rozciąganie ...


Na koniec trochę pracy fizycznej . 


Napiszcie czy podobają się Wam takie teledyski i czy lubicie przy nich poskakać ?

8 komentarzy:

  1. Oj zachęcają do ćwiczeń :) Zaraz wezmę mate :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post ;D Ha ha ha muszę wypróbować może mi się spodoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. hahah piłkę juz mam…. :)
    u mnie teraz jest Mikołajkowy konkurs ze świetną nagrodą - może się skusisz :)

    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2013/12/10000-rozdaniekonkurs-nr2.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie oglądam teledysków,bo bym się tylko kompleksów nabawiła :-/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne ciałka , marzenie ...:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post !;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Call on me zawsze mnie śmieszy :D

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.