2013/12/18

foto mix Grudzień, część I

Witam , dziś przychodzę z luźniejszym wpisem pt. Foto mix . Widzę, że takowe cieszą się dużą popularnością, zapraszam więc do mojego kawałka życia na zdjęciach :


Na początek kartki od Czarownicy:
 Kartka imieninowa , a reszta bożonarodzeniowych  powędrowała dalej w świat.



Przesyłki :
Mikołajowy prezent, puder Lavera . Wygrana na blogu u Wery, płyn micelarny .
Milka imieninowa.  Reszta przesyłki od Czarownicy .  


Przed-świątecznie:
Światełka na oknie nareszcie są .  Pierogi na wigilię.
Z wizytą w galerii handlowej .


Jaka jest różnica między jedzeniem domowym a tym z baru ? Ogromna !
Wieczorny relaks z gazetą i kubkiem Kakao. Przygotowania świąteczne - lista zakupów ?


11 komentarzy:

  1. też uwielbiam mixy :-)
    milkę uwielbiam :D a paluszki rybne to mój stały dodatek do frytek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świątecznie i mniamniuśno

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam światełka w oknie. Sama mam zawieszone lampki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne fotki:) narobiłas mi aptetytu na takie jedzonko :P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi miło widzieć rzeczy ode mnie :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kartki dostałaś! koniecznie daj znać, jak się sprawdza puder w lavery, a jak zobaczyłam te pierożki, to aż mi ślinka pociekła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie jestem z niego zadowolona , utrwalam nim minerały i zdecydowanie przedłuża

      Usuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.