2013/12/30

gdy brakuje motywacji ...

Dziś trochę moich przemyśleń odnośnie motywacji. Wiem, że może powielam temat, ale mimo wszystko może kogoś zainteresują moje sposoby na bycie fit. Dla mnie to sposoby na lepsze samopoczucie, choć po świętach nie przytyłam ani kg to wszechobecna szaruga zaczyna mnie przybijać i nic  mi się nie chce .  Najchętniej to zasiadłabym przed tv z pudełkiem czekoladek i nie robiła nic. Tak się niestety nie da żyć w zgodzie z własnym ciałem.
Co  więc robię by nie poddać się lenistwu  i ogólnemu zniechęceniu ?
  • oglądam moje stare zdjęcia z czasów kilku kg więcej
  •  odwiedzam blogi motywacyjne: http://chickentuna.tumblr.com/  daje sporo motywacji 
  • robię listę zakupów fitness , po Nowym roku chce kupić biustonosz sportowy, buty do ćwiczeń oraz legginsy. Przyda się też kurtka trekingowa na paskudną pogodę. 
  • czytam prasę : 

  • robię porządki w szafie i wyrzucam wszystko co za duże, za ciasne zostawiam, będzie motywacją do ćwiczeń 
  • wybieram się  do sklepu po porcję warzyw, gotuje coś naprawdę fit np. szpinak z kaszą lub rybę z ryżem 
  • idę na długi spacer z psem bądź wybieram się na przejażdżkę rowerową 
  • ćwiczę tyle ile akurat mi się chce, raz godzinę a innym razem 30 minut, nic na siłę
  • ochotę na słodycze łatwo zabić kubkiem herbatki smakowej, kieliszkiem wina pół-wytrawnego lub jakimś owocem 
A tak naprawdę to po kilku miesiącach ćwiczeń weszło mi to już w nawyk i gdy nie poćwiczę co drugi dzień to po prostu coś ze mną nie tak . Uzależnienie?


5 komentarzy:

  1. Ja od niedawna zaczęłam biegać. Największą motywacją dla mnie jest to, iż dzięki temu zaczęłam lepiej się czuć i nie dostaję już zadyszki jak mam przejść większy odcinek drogi. Słodycze udało mi się również wyeliminować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię ćwiczyć, choć w swoim małym pokoju we Wrocławiu nie mam na to zbytnio warunków.. Ale staram się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. WH w tym miesiącu jest moim niekosmetycznym ulubieńcem! Ta gazeta jest genialna! ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubie takie posty i sama mam zamiar zacząć pisać o swoich własnych przemyśleniach i działaniach dot. fit

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo lubie takie posty i sama mam zamiar zacząć pisać o swoich własnych przemyśleniach i działaniach dot. fit

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.