2013/12/06

Mythos , podejście pierwsze: 2 mini produkty

Nie wiem jak Wy ale ja ostatnio jestem zafascynowana wszystkim co jest z oliwki. W kuchni używam oliwy z oliwek,  potrawy mają zupełnie inny smak i są zdrowsze .  Stosuje  też suplement diety Liść Oliwny, który genialnie wzmacnia oraz oczyszcza organizm . Nie pogardziłam więc kosmetykami z oliwką w roli głównej .
Dziś przyszła pora na  recenzję dwóch mini produktów Mythos : Mleczka do ciała oliwka oraz Żelu pod prysznic oliwka . Oba produkty po 50 ml a więc napisze tylko o pierwszym wrażeniach. W poczekalni na recenzję mam pozostałe produkty pełnowymiarowe z  http://flax.com.pl/: Szampon , odżywkę oraz Masło  do ciała . 
Zapraszam do recenzji:


Na początek informacje producenta :


Mythos Mleczko do ciała oliwka, z aloesem i masłem shea 
Krótki opis

Zapewnia naturalne nawilżeni i odżywienie. Pozostawia długotrwałe uczucie miękkiej skóry. 
Produkt wolny od parabenów, silikonów i GMO EDTA, BHT, barwników syntetycznych.
Substancje aktywne: oliwka, aloes, masło shea, olejek migdałowy, lecytyna, witamina E. 
Szczegóły:Doskonałe do stosowania po kąpieli. Regularnie używany wygładza i uelastycznia skórę. 
Opakowanie 200ml w cenie 16,79.

http://flax.com.pl/mleczko-do-ciala-oliwka.html


Mythos Żel pod prysznic oliwka 
Krótki opis
Zapewnia uczucie miękkiej i gładkiej skóry. Naturalnie nawadnia i intensywnie pielęgnuje. 
Produkt wolny od parabenów, silikonów i GMO EDTA, BHT, barwników syntetycznych.
Substancje aktywne: oliwka, liść laurowy, witamina E.
Szczegóły:Regularnie stosowany chroni skórę przed wysuszaniem i utratą naturalnego pH.
Pełnowymiarowe opakowania ma 200 ml i kosztuje obecnie 17,52 .




Moje wrażenia odnośnie Mleczka do ciała oliwka :
Produkt o lekkiej  konsystencji, szybko wchłaniający się. Świetny na dzień, bo można szybko założyć ubranie i nic się nie klei .   Zapach słodki, owocowy, długo utrzymujący się, wybitnie wiosenny lub letni .  Kolor typowy jak to w mleczkach czyli biały . 
 Wygląda na bardzo wydajne z uwagi na to, że nie trzeba go stosować  za wiele aby nawilżyć całe ciało. Buteleczka 50 ml starczyła  mi bodajże na 7 razy . 
A jak z efektami ?  Zauważyłam dobry poziom nawilżenia, które utrzymywało się do 12 h. Na zimę jednak  może okazać się ono  za słabe . Generalnie zimą wolę cięższe balsamy i masła do ciała a latem właśnie takie leciutkie jak Mleczko Mythos .  
Trzeba także podkreślić, że Mleczko Mythos ma bardzo dobry skład , cytuje :
łagodne formuły, bez używania konwencjonalnych środków konserwujących (wolnych parabenów), syntetycznych kolorów, roślin genetycznie zmodyfikowanych, zgodnie z nowymi międzynarodowymi standardami. 


Moje wrażenia odnośnie  Żelu pod prysznic oliwka  :
Żel posiada mocny, oliwkowy i lekko mydlany zapach, charakterystyczny dla kosmetyków z linii Mythos.
Konsystencja typowa jak w większości żeli, niczym się nie wyróżnia w tej kwestii . Kolor transparenty. 
 Produkt dobrze pieniący się. Bardzo dokładnie myje i odświeża ciało. Jak dla mnie to  nie jest jednak tak do końca łagodny, może to przez kompozycje zapachową, ale czasami wydawało mi się, że wywoływał swędzenie po kąpieli, nie wystąpiło jednak żadne uczulenie czy zaczerwienienie a swędzenie znikało po aplikacji balsamu do ciała .  Nie mogę jednak napisać nic na 100 % , bo testowałam  pojemność 50 ml, która starczyła mi na około 5 zastosowań. 

Na koniec malutka acz istotna zaleta :
Obie buteleczki są świetne na wyjazdy, akurat mieszczą ilość potrzebną np. na weekend . Ja  po wykończeniu kosmetyków buteleczki zachowam właśnie na taką okazją , a nóż się przyda i przeleje trochę mojego ulubionego balsamu czy żelu . 
Gotowe zestawy podróżne Mythos, zawierające 5 mini produktów możecie kupić na http://flax.com.pl/544266-zestaw-podrozny.html, w cenie 20,49 zł . 

14 komentarzy:

  1. nigdy nie skyszalam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze nic tej marki ;)
    fajne maleństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie skuszę się na wyżej wspomniany żel, ponieważ mam delikatną skórę. Z kolei mleczko wygląda zachęcająco:) Aczkolwiek po tego typu produkty sięgam wiosną i latem. Zimą stawiam na treściwe masła, ponieważ mrozy i centralne ogrzewanie nie służą mojej suchej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę na coś z oferty Mythos, ostatnio Hexx zaciekawiła mnie kremem fluidem do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej marce, ale nie miałam okazji wypróbować. Dobre takie buteleczki właśnie na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszę słyszę o tej firmie :p ciekawe co jeszcze mają w ofercie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z tymi kosmetykami,ale od dłuższego czasu jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych produktów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie masło też cudów nie robi a zapach ma bardzo specyficzny

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki, ale chętnie coś przetestuję.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.