2014/01/21

fit zakupy styczeń





Hej, dziś szybki post z aktualnymi nowościami z fitness. Bardzo długi czas ignorowałam odpowiedni strój, gdyż ćwiczę w domu.  Co gorsza ćwiczyłam w zwykłych adidasach . Na chwile obecną nie wyobrażam sobie żyć bez aktywności. Próbuję różnych programów z Youtube, ostatnio z Jillian Michaels. Ćwiczenia mam coraz bardziej skoczne bo ciało  już się przyzwyczaiło do lekkich programów Mel B czy z  The Pump it Up.
 Nie było wyjścia, kupiłam  nowe buty. Model Nike Dual Fusion Run 2 Shield, buty do biegania i fitness. Po pierwszych ćwiczeniach jestem bardzo zadowolona i nie wiem nawet jak mogłam tak długo ćwiczyć bez odpowiedniego obuwia, stawiam sobie za to duży  ban.  Buty ułatwiają ćwiczenia i sprawiają, że są one przyjemniejsze.  Zupełnie inna bajka.







Stanik do ćwiczeń Primark, według mnie wypada raczej przeciętnie, ale lepszy taki niż żaden.
W dodatku kosztował grosze więc nie będę narzekać. 


  W ramach wyprzedaży zimowej nabyłam kurtkę trekking na wiosnę, C&A, Rodeo. 



Coś dla ciała to i dla ducha musi być, książka Jillian  Michaels  Bez Ograniczeń  (Rossmann, 24 zł). Genialna pozycja dla chcących dodać sobie pewności siebie i podjąć walkę z wewnętrznymi demonami.  Nie tylko o odchudzaniu. Jillina pisze bez ściemy i górnolotnych frazesów  ale za to dociera do sedna problemów. Świetne podejście do wielu spraw. Nie ukrywa swoich wad i opisuje własne doświadczenia oraz popełniane błędy.  Jestem zachwycona tą pozycją jak i  samą osobą trenerki.  Naprawdę konkretna osoba, motywuje do działania. 




13 komentarzy:

  1. A ja zawsze ćwiczę w domu na boso. ;o :D W sumie przydałoby mi się również zaopatrzyć w lepsze obuwie. :)

    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku ćwiczyłam w kapciach więc wcale mnie to nie dziwi

      Usuń
  2. podobają mi się Twoje zakupy, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że sama regularnie ćwiczę.... i ogromnie cenię osoby, które nie szukają wymówek, tylko biorą się za siebie i regularnie ćwiczą.... bo to nie tylko pomaga nam fizycznie, ale także podbudowuje psychicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dość, że praktyczne to jeszcze pięknie wyglądają;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zamęczam moje stare buty, póki co... a książkę sama bym chętnie przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ćwiczę na boso i obuwie mi zbędne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja biorę się za siebie i zaczynam ćwiczyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam sportowe nike do biegania, dośc dobrze się w nich ćwiczy.. fajne buty, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na wiosnę powrócę do ćwiczeń - mam nadzieję,że nie zabraknie mi motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pump it up nie próbowałam, ale oglądałam kilka razy i wydaje się być super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i takie właśnie jest , daje mnóstwo dobrej energii

      Usuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.