2014/01/22

Mythos, Oliwkowe Masło do ciała z Zieloną herbatą

Dziś recenzja, którą miałam napisać już dawno  i w końcu dziś prawie ujrzałam dno opakowania, z wielkim żalem niestety.  Masełko od Flax testowałam przez ostanie 2 miesiące, z każdą aplikacją zachwycając się jego cudownym  zapachem oraz aksamitną konsystencją.  

Mythos, Oliwkowe Masło do ciała z Zieloną herbatą:



Masełko znajduje się w typowym dla tego typu kosmetyków opakowaniu. Dla mnie wygodne jest to, że mogę zużyć go do samego końca, bez potrzeby rozcinania butelki. 

Skromne informacje po Polsku, krótko i na temat, tylko czemu jest napisane, że to krem do ciała skoro to jest masło ? 

Skład ma treściwy i bardzo zachęcający :

A tu właśnie widać, że moje masełko dobiega prawie końca.  Jego gęsta, budyniowa konsystencja sprawia, że uwielbiam go nabierać z opakowania. 

Jest  treściwe a zarazem lekkie i aksamitne. Zapach delikatny, zmysłowy. Wyczuwam nuty oliwki oraz ziół, być może i herbaty. Bardzo mi się spodobał. Jest taki naturalny i przyjemny,  na mojej skórze czuje go nawet na drugi dzień. 

Krem/Masło wchłania się dobrze, nie ekspresowo ale do przeżycia , na pewno nie trzeba go wcierać długo i mozolnie, ale do lekkich też nie należy.   Trochę się marze i bieli, na szczęście nie jest klejące i w mig można założyć ubranie lub wskoczyć pod kołderkę gdy jest zimno .

Jakie wrażenia po 2 miesiącach ?
Masło do ciała z  Zieloną herbatą Mythos nawilża skutecznie i dogłębnie. Daje odczucie zadbanej, miękkiej,  i pachnącej skóry. Wygładza  drobne niedoskonałości w postaci krostek czy suchych miejsc. Zapewnia długotrwały efekt, wystarczy użyć go raz dziennie, po kąpieli  aby cieszyć się piękną skórą przez następne 24 godziny. Sprawdziło się także w pielęgnacji stóp, gdzie często borykałam się z przesuszoną i swędzącą skórą. Przy regularnym stosowaniu przykre dolegliwości minęły. 
Sam skład bardzo mi odpowiada, posiadam wrażliwą skórę i nie lubię nakładać na ciało tej  strasznej chemii jaka  czasami  występuje w kosmetykach drogeryjnych .  Im prościej tym lepiej.  Masło Mythos zawiera sprawdzony zestaw składników. Wykluczono w nim Parabeny, Mineral Oil, EDTA, BHT, Silikony i Sztuczne barwniki.  

Podsumowując Plus/Minus:
+ piękny zapach
+ bogata konsystencja
+ skutecznie nawilża
+ brak podrażnień
+ działanie kojące 
+ przyjazny skład 
+ wygodne opakowanie 
-/+ dostępność,
 jak dla mnie tylko przez  internet 


Cena : 29 zł 
Pojemność : 200 ml 

15 komentarzy:

  1. ja rzadko kiedy używam mazideł do ciała, jakoś średnio przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skład faktycznie bardzo przyjemny. Chyba dopiszę je do mojej kosmetycznej listy.. zaraz po tym jak wykorzystam mazidła do ciała, która zdążyłam nachomikować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam lawendowe, niedawno zaczęłam testować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi bardzo ciekawie. Mam ochotę na coś z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla samego zapachu pewnie bym brała :) Uwielbiam takie połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie bym go lubiła :D
    nie lubię, jak masła bielą, ale wybaczam im gdy są mocno nawilżające i bardziej treściwe.
    myślę, że zapach też by mi się spodobał :D no i fajny skład

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bielenie jest tylko na początku , po wtarciu masło pięknie się wtapia w skórę

      Usuń
  7. Sporo czytałam o kosmetykach tej firmy ale jakoś jeszcze nie miałam okazji ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jakby sprawdził się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że tak słabo dostępny, chętnie bym go przytuliła, lubie takie masła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają chyba sklepy stacjonarne ale na mojej wsi ciężko o wszystko więc większość i tak muszę zamówić przez neta

      Usuń
  10. ja miałam dwa masełka, o zapachu kokosa i wanilii- zapach nie był piękny i lawendowe- znacznie ładniejszy,działanie było takie samo pozytywne

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nic z tej firmy, jednak z każdą kolejną recenzją którą czytam mam na nią coraz większą ochotę.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.