2014/01/14

Rokitnikowi ulubieńcy Sylveco: Lekki krem i pomadka


   Zapraszam na kolejny wpis:
 Pora na recenzję pozostałych produktów marki Sylveco jakie ostatnio  udało się przetestować. Lekki Krem Rokitnikowy oraz pomadka Rokitnikowa nie bez powodu znalazły się w ulubieńcach 2013 . Nie znaczy to, że są to produkty idealne i bez żadnych wad. Niewątpliwie jednak ich składy oraz brak negatywnego wpływu  na skórę przemawiają na duży plus. 
Jeżeli interesuje Was moja opinia odnośnie tych kosmetyków zapraszam do dalszej części.




Standardowo już zacznę od informacji jakie Producent umieścił na opakowaniach kartonowych, z lewej Krem z prawej Pomadka :

Dalej możemy przeczytać składy Kremu oraz Pomadki :

Jak widzimy  oba produkty posiadają zestaw naturalnych a zarazem bogatych, odżywczych składników.  Niestety nigdzie nie znalazłam informacji o tym, czy są one certyfikowane i jakie jest ich bezpieczeństwo. Kosmetyki Sylveco w większości przypadków są wszechstronne i dedykowane są dla każdego typu cery.
Ich zadanie to  łagodzić podrażnienia , chronić oraz wspierać procesy odnowy.

Pomadka Ochronna Rokitnikowa o zapachu cynamonu w kolorze żółto-pomarańczowym. Aromat cynamonu nie jest zbyt mocny i mogą go polubić chyba wszyscy. Daje bardzo dobre natłuszczenie oraz zapewnia ochronę ust przed czynnikami zewnętrznymi. Od kiedy stosuje pomadki Sylveco zapomniałam o opryszczce  na ustach. Stosuje kilka razy na dzień i widzę, jak bardzo jest pomocna w ochronie ust, zwłaszcza zimą.  Pomadka przydatna także pod kosmetyki kolorowe , ładnie gruntuje naskórek pod makijaż, pomadka nie zbiera się w załamaniach i nie łuszczy się. 

Lekki Krem Rokitnikowy , faktycznie jak nazwa wskazuje -  bardzo lekki , czuć  w nim dużą zawartość wody, którą skóra szybko spija bądź po postu ona wyparowuje. Nie polecałabym  tego kremu bezpośrednio przed wyjściem na mróz, ale jak na razie u mnie zimy jak na lekarstwo.
 Posiada kolor lekko żółtawy, bez obaw, po rozprowadzeniu nie pozostawia żółtych tonów na skórze, może nawet lekko rozświetla i poprawia koloryt. Cera wygląda faktycznie lepiej.  Nie zauważyłam aby brudził odzież lub pościel. Uważam , że jako stały krem i na dzień i na noc jest trochę za słaby, tym bardziej, że cera po jakimś czasie zaczyna się przyzwyczajać i krem po prostu przestaje działać. Natomiast na zmianę z innym, bogatszym kremem jest jak najbardziej przydatny. Wystarczy obserwować tylko swoją cerę i fundować jej to, czego akurat potrzebuje . 

Lekki Krem Rokitnikowy Sylveco Plus/Minus:
+ daje sporą dawkę nawilżenia
+ poprawia wygląd cery
+ nie obciąża i nie przetłuszcza
+ brak zapychania oraz podrażnień
+ dobry pod makijaż mineralny, podkład się nie waży 
+ odpowiedni pod oczy, likwiduje zmęczenie
+ działanie łagodzące na naczynka 
- nie zauważyłam działania przeciwzmarszczkowego 
- po zużyciu połowy przestaje działać, cera się przyzwyczaja
- korzystna cena oraz dobra dostępność


Pomadka Rokitnikowa Sylveco o zapachu cynamonu Plus/Minus:
+ dobrze natłuszcza i zabezpiecza
+ posiada neutralny zapach i smak
+zapobiega opryszczce 
+/- trzeba ją często stosować w ciągu dnia 
+ jest bardzo wydajna
+ gdy jest ciepło staje się zbyt plastyczna 
+ ale dotychczas się nie złamała więc jest trwała 
- opakowanie po upadku na podłogę pękło 

Zapraszam do komentarzy jeśli też zainteresowały Was kosmetyki Sylveco. 

7 komentarzy:

  1. mam ten krem i ... boje się użyć, bo ma w składzie argan, a ja mam kłopoty z cerą właśnie po arganie:(

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba muszę wypróbować oba produkty, świetne składy, równie dobre opinie. Na co ja czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę mieć tą pomadkę. Uwielbiam wszelkie produkty do ust. A tu jeszcze cynamonowy zapach ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kremów od Nich jeszcze nie używałam,ale pomadki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam pomadkę brzozową Sylveco, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ochotę wypróbować,ale krem brzozowy tej firmy:)Co do pomadki-nie przepadam za zapachem cynamonu.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.