2014/01/23

styczniowy mix foto

Witam , dziś pierwszy mix foto w tym roku. Musiałam się poważnie zastanowić, czy mam co wrzucać, gdyż dni po- świąteczne upłynęły mi  raczej monotonnie. Pogoda obecnie jest odmienna, minus 10 stopni i w końcu zrobiło się biało. Prawdziwa zima, także następny mix z pewnością będzie bardziej jasny i wesoły.

* Spacery w lesie, było 10 na plusie. 



*ciasteczka owsiane z żurawiną i amarantusem  *pizza w wersji bez gluten
*drożdżówka , ach miło powspominać *olej kokosowy 

* ciasto kukurydziano- ryżowe * ulubione herbatki na zimowe wieczory
* Merci * śniadanko, kasza z jabłkiem i twarogiem 

*jazda rowerem  jeszcze nie dawno była możliwa * Kropka
* Moja Pusia * zachód słońca








13 komentarzy:

  1. mniam mniam, jakie pyszności sa na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się pomysł na śniadanie w wersji kasza z jabłkiem i twarogiem! lubię bardzo wszystkie składniki, ale takiej kombinacji jeszcze nie próbowałam! koniecznie muszę sobie takie cudo przygotować :D
    herbatki też wyglądają pysznie, mam nadzieję, ze nie za kwaśne [ja nie przepadam za kwaśnymi herbatami, mimo iż uwielbiam wszystko co kiszone na przykład!].
    a na pocieszenie dodam, ze u mnie też raczej spokojnie i monotonnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moje śniadanie niestety stale tak wygląda bo brak mi pomysłu z rana na coś innego i wykluczyłam teraz chleb pszenny więc tym bardziej nie mam wyboru ,
      akurat te herbatki są ok , można je dosłodzić miodem i wtedy to są naprawdę słodziutkie , bez słodzenia też dobre

      Usuń
  3. teraz to już na rowerze nie pojeździ, co najwyżej na nartach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety rower trzeba było schować

      Usuń
  4. Jakie słodkości :)) Aż zaśliniłam klawiaturę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę jedzenia takiego nie pokazywać, bo jestem na diecie i mnie za bardzo kusi :( Szczególnie ta drożdżówka :(

    OdpowiedzUsuń
  6. oh i mój ulubiony olej kokosowy!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna kurteczka (skórka), wtedy było +10, a teraz mamy powyżej -10;/ (własnie w tej chwili)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie i te przepysznie wyglądające ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.