2014/02/16

20 faktów na temat mojego psa





  1. Mój pies to suczka imieniem Pusia.
  2. Jest mieszańcem i ma w sobie coś z jamnika.
  3. Ma kolor brązowy, podpalany, z czarnym paskiem na plecach.
  4. Jest z nami już 3 lata.
  5. Trafiła do nas gdy miała nie cały rok.
  6. Nie jest poddana sterylizacji więc 2 razy  w roku mamy "atrakcje".
  7. Śpi ze mną w łóżku i pod kołdrą, mimo, że ma swoje legowisko.
  8. Jest opętana na punkcie jedzenia, choć staram się z tym walczyć.
  9. Nie znosi kotów i wszystkie przegania.
  10. Ostatnio nauczyła się chodzić "przy nodze" i już nie ciągnie na smyczy.
  11. Nie lubi, gdy robi się jej zdjęcia.
  12. Nie lubi zimna, deszczu i mrozu.
  13. W dzień, gdy nie ma mnie w  domu śpi pod moją kołdrą.
  14. Nie przejdzie przez kałużę, trzeba ją przenieść.
  15. Lubi karmę z puszki Pedigree. 
  16. Zimą w ogóle nie lubi długich spacerów.
  17. Lubi siedzieć mi na kolanach i teraz gdy to piszę, też siedzi.
  18. Każdego gościa wita szczeniakiem.
  19. Lubi się bawić prawie z każdym, kto przyjdzie do domu.
  20. Gdy mąż wyjeżdża do pracy jest smutna i wpada w depresję. 


11 komentarzy:

  1. :) ja mam dwa 4 letnie kundelki w domu przez które nie mogę się wyspać :) Muszę zamykać sypialnie, lazienkę i garderobę gdy wychodze z domu, bo mogłabym nie poznać swojego mieszkania po powrocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodka psinka :D mój za to uwielbia zimę i jest kastratem - zwłaszcza ze względów zdrowotnych - zastanów się nad sterylizacją jeśli nie chcecie jej dopuszczać ma to wiele plusów i zapobiega chorobom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety wiele się naczytałam złego na temat skutków ubocznych , ale cały czas rozważam ten fakt, tyle że tu gdzie mieszkam nie ma nawet dobrego weterynarza

      Usuń
  3. Co do skutków ubocznych sterylizacji to jasne, są takie, ale najważniejsze to znaleźć dobrego weterynarza. Ja poszłam do najlepszych specjalistów w moim mieście, z wszystkiego sunię tam leczę i zawsze tam chodzę i nigdy sięnei zawiodłam. Sterylizację miała jeszcze przed pierwszą cieczką i ma się dobrze, nie choruje, nie ma żadnych skutków ubocznych, żywiołowy piesek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście , w grę wchodzi wyjazd do innego miasta na sterylizacje , może się za tym w końcu rozejrzę

      Usuń
    2. Przemysl na spokojnie, nie wiem gdzie mieszkasz, ale warto byloby suczke wysterylizowac.

      Usuń
  4. Twoja suczka jest piękna! :) Fajne fakty o niej zebrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pusia jest śliczna i bardzo przypomina mi mojego Kulfona.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.