2014/02/21

foto mix: luty

Witam. Dziś wpis imieniem foto mix . Będzie krótko i na temat, mamy już po półmetku miesiąca, zdecydowanie spędziłam ten czas bezproduktywnie, co zresztą widać na zdjęciach .


W tym tygodniu był dzień kota, postanowiłam więc zrobić mini sesję kota moich rodziców. Kotem ma na imię kot i liczy sobie nie cały rok a więc jest młodziutki i skłonny do zabawy . Pazurki też ma  ostre . Tak nawiasem, to ja nie jestem kociarą . 


Trochę uwiecznionych śniadań i przekąsek:  Kawa i Kinder czekolada , Kiwi. Mleko i wafle ryżowe z dżemem , kanapeczki . Niestety z kawą,  herbatą  i mlekiem postanowiłam się rozstać  na jakiś czas, a jeśli już to będą to produkty odświętne, że tak powiem. Nie wiem jak mi wyjdzie rzucenie czekolady, z tego zrezygnować najtrudniej .  

Małe DIY, poczułam wiosnę i przerobiłam spodnie na szorty . Koszyczek zagospodarowany, moje malowidła , skromnie ale za to wszystko używam na bieżąco.  Małe uzupełnienie braków biżuteryjnych : kolczyki z Rossmann i 2 pary  Swarowskich . 

18 komentarzy:

  1. Piękny kotek! Mój ma prawie 11 lat, a bawi się jakby miał rok :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kot uroczy.
    mi by było ciężko totalnie zrezygnować z kawy, i tak się ograniczyłam chwilowo do jednej bardzo słabej rano, ze względu na mój obecny stan zdrowia, ale mam nadzieję, że za tydzień - max 2 będę mogła w końcu wypić porządną kawusię rano :) jedzonko apetyczne, jak zawsze u Ciebie.
    ładny masz koszyczek na make-up no i kolczyki mi się bardzo podobają, szczególnie to od Swarowskiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z wielu rzeczy można zrezygnować tylko trzeba chcieć

      Usuń
  3. Oj z czekolady nie umiałabym zrezygnować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety albo na szczęście rzucam po raz kolejny czekoladę

      Usuń
  4. Jaki śliczny kotek :)
    A ja kawy wcale nie piję :) Nigdy nie lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kotek słodki i kolczyki mi także wpadły w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje posiłki najbardziej mi się podobają - aż nie głodna zrobiłam,ale o tej godzinie,to już nie wypada :p

    OdpowiedzUsuń
  7. jak juz kilka razy próbowałam zrezygnować z kawy i ... niestety nie udało mi się ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś nie piłam kawy wcale więc jakoś poradzę sobie bez niej i postaram się rzucić

      Usuń
  8. nie przepadam za kotami;/
    mniam kawka

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny mix!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie M. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ale mi zrobilas ochote na salate ;o (wiem dziwne ;D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam fazę na tydzień sałaty lodowej ale na już mi przeszło , teraz jest papryka

      Usuń
  11. Koteczek uroczy! :) Też mam takiego czarnuszka, tylko że już dużo starszego.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.