2014/03/14

nowości marzec

W ciągu ostatnich paru tygodni nazbierało się trochę nowości. Wiosna zdecydowanie  zachęca do odnowy ciała jak i ducha. Jeśli ciekawią Was moje nowe  kosmetyki  zapraszam na szybki  przegląd marcowych nowośći :


A oto szczegóły :





 Alterra: Szampon i Żel pod prysznic.  Krem do ciała bio granat & bio masło shea.  Mydełko oliwkowe.
Jak widać, nadal wałkuję tą Alterrę, raz, że tania a dwa łatwo dostępna . Żel akurat jest dla M.ale znalazł się  na zdjęciu . Krem do ciała wypadł przeciętnie, nawilża lecz na  bardzo krótko, żadne  to 24-godzinne nawilżenie. Nie da rady z naprawdę suchą skórą. Tradycyjnie jak to Alterra zajeżdżą alkoholem, ale mi to akurat nie przeszkadza.  Mydełko lubię do rąk, ładny zapach, po umyciu trzeba użyć kremu. 


Sante puder w kompakcie nr 2.  To taki ciepły słoneczny kolor, dla mnie troszkę za ciemny, ale naprawdę nie wiem, gdzie można było nabyć próbki? Więc wzięłam w ciemno.  Gdy nakładam go pędzlem wygląda naturalnie i nie odznacza się od szyi więc nie jest taki zły.  Zapach bardzo intensywny, można się przyzwyczaić. Puder zawiera trochę drobinek, daje efekt matu a jednocześnie delikatnie rozświetla.  Jak się opalę będzie idealny.

Khadi Henna bezbarwna. Nie farbuje włosów ale ma odżywić, pogrubić oraz zadbać o skórę głowy . Zobaczymy co z tego będzie? Właśnie siedzą z nią na głowie, gdy piszę ten tekst. 

Alva Krem Aktywny, do cery tłustej i mieszanej.  AnneMarie borlind 2 fazowy koncentrat, mini . 
Krem Alvy kupiłam, bo miałam dosyć kaprysów mojej cery po odstawieniu kremu z kwasami. Przyznam, że trochę opanował trądzik ale stosuje zbyt krótko, by wydać opinię ostateczną. 
2 fazowy koncentrat AnneMarie Borlind ma postać olejku i żelu jednocześnie . Stosuje jak na razie tylko na noc . Napiszę o nim więcej niebawem . 

 BB Krem So bio etic .  Ujędrniający Żel pod pod oczy Green People. 
Krem BB niestety nie spodobał mi się. Mogłabym mu wyliczyć kilka wad , m.in. włazi w pory, podkreśla zmarszczki i suche skórki. Jest suchy i ciężko go rozprowadzić na twarzy, bez kremu pod - nie da rady.  Krycie bardzo słabe.  Moim zdaniem nie wypał, ale wiele osób było nim zachwyconych, widocznie nie ta skóra . 
Żel pod oczy Green People daje lekki efekt nawilżenia, ujędrnienia  jak na razie nie odnotowałam. 

Sante: Żel pod prysznic Limonka&Papaya.   Szampon z glinką Lava Power .
Żel pod prysznic jak to żel , myje i pięknie pachnie cytrusami. Jest bardzo wydajny, gęsty . 
Szampon z  glinką to mój zdecydowany ulubieniec . Dobrze poradził sobie z przetłuszczającym się  skalpem . Włosy jednak są trochę po nim sztywne ale plus taki, że są też uniesione. Bez odżywki ani rusz .

 Fitomed: Olej z avocado.  Krem nr 7 arganowy do cery mieszanej. Na razie testuje olej i przypadł mi do gustu. Krem  jeszcze nie otwarty ale zrobię to niebawem, bo bardzo mnie ciekawi jego działanie.

Farba biokap w odcieniu jasny brąz wygrana na FB . Opisana na świeżo. Zapraszam o jeden post wcześniej.

Kosmetyki kolorowe wygrane w rozdaniu  na slomianyzapalmoj.blogspot.com.
 Spora dawka malowideł  doskonale uzupełni braki w kolorówce. 

Ulubiony zapach z minionego tygodnia: 



Napiszcie w komentarzu jeżeli coś Was zainteresuje z moich nowości .

21 komentarzy:

  1. 2 fazowy koncentrat AnneMarie Borlind - marzę o nim, gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://zdrowe-kosmetyki.iai-shop.com/

      Usuń
    2. właśnie zamówiłam :) dziękuję :)

      Usuń
  2. Niezłe zdobycze! Malowidła na wiosnę to coś, co potrzebuję :)
    Alterra przyjemna, a produkty Khadi już od dawna chcę wypróbować tylko jakoś brak gotówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe nowości, ten puder z Sante ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy :) Bardzo zainteresował mnie ten puder, krem Alva no i olej z awokado, który wreszcie muszę sobie kupić ! :) Gratuluję wygranej w rozdaniu, świetne nagrody, tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , też mnie cieszy ta wygrana

      Usuń
  5. Ciekawi mnie Henna bezbarwna. Z niecierpliwością czekam na jej recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam wersję peelingową z granatu Alterry, nie przepadam, ni to peeling, ni żel, tylko ziarnka? (drobinki) mi na dnie wanny zostają a peelingowanie żadne :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te nowości i jestem ich bardzo ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O widzę, że wszystko doszło w całości :D Bałam sie o paletkę i pudry...Zatem miłego używania :)
    Mam krem granatowy z Alterry i jak dla mnie ma obłędny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego pudru z SANTE jestem na prawdę ciekawa - będę czekała na jego recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dopiero połowa marca, a u Ciebie już tyle nowości:P
    gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje , niektóre nowości kupione jeszcze w lutym ale fakt, trochę się uzbierało bo i wiosna zachęca do większej dbałości o siebie

      Usuń
  11. Duzo nowosci w marcu! Fajnie wyglada piekegnacja! Gratuluje wygranej w rozdaniu - mega zastrzyk kosmetykow kolorowych! Koniecznie napisz cos wiecej o tej hennie bezbarwnej, tez planuje ja kupic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to na razie bez zachwytów, z pewnością napiszę obszerniejszą recenzję

      Usuń
  12. Wszystko z Twoich nowości mogłoby u mnie znaleźć dom.

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem do ciała bio granat & masło shea Alterra dla mnie jest super :). Lekki, szybko się wchłania i wg. mnie nie śmierdzi alkoholem :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.