2014/04/09

dobry olej na włosy, Fitomed Olej z avocado


Sprawa z doborem oleju jest prosta jak drut. Bardzo  łatwo rozpoznać czy dany olej jest dla nas dobry lub zły.  Po prostu niektóre typy skóry, włosów lepiej reagują na dane oleje i nie ma co oczekiwać, że jak  coś nie pasuje to zmieni się to powiedzmy po paru użyciach. Tak było z olejek z avocado. Od razu wiedziałam, że jest super na włosy, pierwsze zastosowania na ciele i na twarzy upewniły mnie, że na te partie jednak NIE. Ale o tym dalej..



Na stronie Fitomed piszą :
Z owoców avocado uzyskuje się luksusowy olej kosmetyczny o wysokiej zawartości składników czynnych biologicznie. Olej zawiera kwas oleinowy, NNKT, beta karoten, witaminy D i E, lecytyny i fitosterole. Dobrze przenika przez barierę naskórkową. Używa się go w pielęgnacji cery suchej, łuszczącej i szorstkiej.
Olej tłoczony na zimno. 
Cena 17 zł za 150 ml.
 Dostępność tutaj .

Moja opinia:
Olej sprawdził się na włosach. Zwykle nakładam go na suche włosy, na godzinę - do dwóch,  przed ich umyciem, nie aplikuje na skalp, ponieważ w tym wypadku mi  nie służy. Olej zmywa się łatwo Szamponem Sylveco, który nie zawiera Sls , a więc nie musimy się martwić, że do zmycia tego oleju potrzebny będzie jakiś agresywny szampon. Olej z avocado  pięknie nawilża moje włosy i dodaje im życia. Fryzura jest zadbana i błyszcząca, skręt ładnie zachowany. Nie ma  już potrzeby dawać  odżywki po umyciu włosów szamponem, tak więc czas jaki stracimy na aplikację oleju przed myciem niejako się nam zwraca. 
W pielęgnacji ciała i twarzy nie sprawdził się, wcale mnie to nie dziwi, ponieważ w moim przypadku nie ma wielu olejów, które by się sprawdzały w tej roli. Po prostu do ciała lubię balsam a do twarzy krem - tradycyjna pielęgnacja jak to mówią. 
Z zalet mogę wymienić: neutralny zapach oraz w miarę wygodne opakowanie, które ułatwia dozowanie oleju bezpośrednio na włosy. 


Jeśli lubicie olejki w pielęgnacji włosów polecam Wam Olej z Avocado Fitomed. Jego cena nie jest wygórowana a wydajność spora. 
Produkt testowany w ramach współpracy :
Fitomed

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię olej z awokado, na szczęście pasuje zarówno moim włosom jak i skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też o nim ostatnio pisałam :) również jestem nim zachwycona jeśli chodzi o włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie jestem w trakcie testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej wersji nie miałam, ale jak skończę wersję z lecytyną i ceramidami to pewnie pokuszę się na ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. moje włosy nie są wybredne w kwestii olejków, w sumie z końcem każdego opakowania sięgam po inny olej i wszystkie były ok.
    co do ciała i twarzy, też preferuję klasykę :) czasami pokuszę się na oliwkę wieczorem, a na twarz jakieś ewentualnie kapsułki, ale to raczej sporadycznie się zdarza

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie miałam jeszcze tego oleju. Ale jestem bardzo ciekawa, jak sprawdzałby się na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.