2014/05/11

Instagram mix

Witajcie kochani, dziś dosłownie padam na twarz. Po imprezie komunijnej człowiek zmęczony jak po maratonie, jedzenie i siedzenie przy stole to bardzo męczące zajęcie ...
Odbiegając nieco, dziś wrzucam luźny post, o moim Instagramie,  a raczej będzie to mały rzut okiem na to co tam ostatnio było. To moje pierwsze próby w tej aplikacji, a  więc na razie się rozkręcam, ale wciągnęła mnie już  ta zabawa  i to całkiem mocno:




*truskawki* WH na maj-czerwiec* sałatka, ulubiona na kolację*ciastka bez glutenu*
* Psinka* czytam Zaćmienie* Chomik* Przed świtem*
*dworzec Frankfurt* ostatnio kupione z Sylveco* do ćwiczeń, Adidas Breeze* Pusia*
*Na komunii*  zakup z CCC* polska wieś * walka z przebarwieniami, Acne derm i korektor z Flos Lek*



9 komentarzy:

  1. Uwielbiam truskawki, jeszcze takie świeże. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Psiaczek jest przesłodki! Co za mordka! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. chomik jak fajnie zapozował do zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba jestem jakas zacofana :) nie ogarniam instagrama...

    OdpowiedzUsuń
  5. czytałam całą sagę "Zmierzch" fajny mix.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię oglądać takie mixy:) A truskawki chętnie bym zjadła.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogłam przebrnąć przez tę sagę, chyba nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny mix :) Oglądałam film Zmierzch, książki nie miałam okazji czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny MIX - widzę,że dużo dobrego się u Ciebie działo :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.