2014/05/02

kolor! nareszcie ! Mistero Milano - Lodowe ogrody


Hej, na moich paznokciach nareszcie coś jest, kolor pistacjowy  przywodzi na myśl klimaty wakacyjne . Nie jest to tradycyjny lakier lecz lakiero-żel z Mistero Milano...


Lakieru Mistero Milano w kolorze nr 9494  użyłam wraz z bazą Harmony . Jednak nie matowiłam paznokci pilniczkiem i kolor utrzymał się tylko kilka dni. Dla mnie to i tak wiele, gdyż paznokci nie maluje prawie wcale, miałam pojedynczy incydent z lakierem tradycyjnym, co poskutkowało rozdwojeniem jednego paznokcia.  Tak więc do tradycyjnego manicure na razie nie wracam, no chyba że będzie mnie stać na jakiś naprawdę wypasiony , mega odżywczy lakier ?



Jak Wam się podoba ?


12 komentarzy:

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.