2014/05/03

kosmetyczni ulubieńcy kwietnia

Witam w kolejnym dniu majowego lenistwa. Dziś wypadało by kosmetycznie podsumować kwiecień, gdyż dni tak szybko uciekają i ani się obejrzymy będzie już pół miesiąca. Jeśli chodzi o nowości to nadal męczę moje zapasy nabyte jeszcze w marcu i sporo tego jeszcze mam. Na maj planuje znów poszukiwania filtra do twarzy a także kolejne zakupy z Sylveco. Jeśli ciekawią Was  moi ulubieńcy z kwietnia zapraszam :


  • Sylveco i jeszcze raz sylveco! Ten Szampon i Balsam Myjący są genialne . Dawno nic tak nie przypasowało moim włosom i skórze głowy. Zapomniałam o podrażnieniach, o brzydkich napuszonych włosach, skręt  znów odzyskany. Włosy wyglądają coraz lepiej. Produkty na stałe wpisane do listy zakupów. Recenzja - klik
  • Mój krem nr 7, arganowy , przeciwzmarszczkowo- rozjaśniający,  nazwa przydługa ale krem robi wszystko to co obiecuje jego nazwa. Odżywia, rozjaśnia i wygładza. Świeżutko zrecenzowany 2 posty wcześniej - klik
  • Alva Krem Aktywny, do cery tłustej i mieszanej, stosuje już od  półtora miesiąca i mogę stwierdzić, że dobrze radzi sobie z zanieczyszczeniem cery oraz trądzikiem. Praktycznie przestałam mieć problem z zaskórnikami . Na pewno napiszę więcej  o kremie Alva już niebawem. 
  • Alterra Krem do ciała Bio-Granat i masło Shea , dopiero w tym miesiącu doceniłam w pełni. Niestety nie jestem zbyt systematyczna w stosowaniu balsamów. Jednak gdy czuję, że skóra ciała jest w gorszej kondycji chętnie sięgam po Krem Alterry. Na początku miałam co do niego mieszane odczucia, myślę, że to z powodu zimy i suchego powietrza, ten krem na wiosnę nadaje się idealnie a cena jest nie wątpliwym atutem.

Czy coś Was zainteresowało z moich ulubieńców ?




10 komentarzy:

  1. Krem z granatem Alterry jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że mój krem nr 7 wcale nie jest taki drogi. Może się pokuszę i go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten aktywny krem Alva kiedyś miałam i był super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty Sylveco mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym chętnie smarowała się tą alterra :)
    a krem alva brzmi bardzo kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś mi strasznej ochoty na te szampony Sylveco, mnie prawie wszystko podrażnia, więc ciągle poszuję odpowiedniego szamponu, a te te wydają się idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jesienią wypróbuję ten rozjaśniający krem z fitomedu

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem z alterry z granatem? Kocham ten apach jutro lece do rossmana:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam produkty Sylveco, muszę koniecznie wypróbować ten szampon i balsam, bo słyszałam o nich tyle dobrego!

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.