2014/05/15

nowości w szafie: sh, tesco, CCC + paczuszka

Dawno nie było  posta modowego. Pierwsze, to moja szafa jakiś czas świeciła pustkami, po zmianie rozmiaru na mniejszy nie mogłam już patrzeć na te stare łachy i wiele rzeczy poszło na zasłużoną emeryturę, drugie, nie tak wcale łatwo jest uzupełnić szafę, kiedy budżet ogranicza, a  w dodatku w sklepach  nie ma nic ciekawego. Jednak ostatnio udało się co nieco upolować. Zarzekałam się , że nic już  nie będę kupować w sh , a tu takie ładne rzeczy, wszystko praktycznie nowiutkie i w moim rozmiarze, żal było nie brać .  Oprócz tego zajrzałam do F&F oraz skorzystałam z 20% promocji dla klubowiczów w CCC. 

Zapraszam do małego przeglądu nowości z mojej szafy :



 sukienka H&M

bluzka Street one,
 na zdjęciu wyszła krzywo -  taka nie jest 

dzianinowa kamizelka s.Oliver 

bluzka Mustang 

sukienka H&M

spódnica dżinsowa, firma nie znana 

krótki sweterek ażurowy z bawełny C&A 
Za całość  zapłaciłam ok 50 zł. 
         No i popatrzcie same, czy nie warto kupować w sh ?

Kardigan F&F kupiłam na przecenie Tesco (nowy). 


I jeszcze buty z CCC , niestety nie bardzo wygodne, pomimo , że na niskiej koturnie nie nadają się do długiego chodzenia . 



A dziś dostałam taką oto paczuszkę :
Ciekawi Was pewnie co to? Zdjęcia już wkrótce, muszę w końcu się  zebrać i porobić zdjęcia nowości kosmetycznych.  Coś tam wrzucałam już na Instagrama (link na pasku bocznym). 








Koniecznie napiszcie czy podobają się Wam moje nowości? A może wcale nie ?



 

8 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej podobają się sukienki i kardigan z F&F :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka w kolorze pudrowego różu jest wprost fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienki H&M boskie, szczególnie ta druga, kardigan też bym przytuliła z przyjemnością, strasznie lubię takie długie swerto-narzutki
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka różowa z HM ♥ CUDO :) SWETER z Tesco i buciki też ♥ szkoda że niewygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety buty CCC prawie wszystkie takie dla mnie są

      Usuń
  5. Sukienka H&M bardzo fajna :) Ciekawa jestem jak na osobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, kiedyś na pewno pokaże ją na osobie ;)

      Usuń
  6. świetne nowości, sukienka najpiękniejsza! :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.