2014/05/08

Ujędrniający żel pod oczy Green People

Witam, w ten deszczowy dzień. Dziś pora na recenzję kosmetyku niezbędnego czyli :
Firming Eye Gel Green People
Ujędrniający żel pod oczy

Czy spełnił swoje zadanie i co z tego wynikło ? 
Na początek zapraszam na informacje producenta:


Ujędrniający, zmniejszający zmarszczki żel pod oczy na dzień, ma formułę przeciwzmarszczkową.
Odświeża i schładza zmęczone oczy i zmniejsza ich opuchliznę. Zmniejsza zmarszczki i zwiększa elastyczność skóry. Wyciąg z cykorii i drzewa Tara ma działanie redukujące opuchliznę.
Daje natychmiastowy efekt odświeżenia i pozwala szybko “obudzić” opuchnięte oczy. Pozwala uzyskać gładką, bardziej jędrną skórę. Nie zawiera alkoholu, dlatego jest idealny do cery delikatnej i wrażliwej. Działa doskonale jako krem pod makijaż.

Green People Firming Eye Gel nie zawiera SLS/SLES, alkoholu, parabenów, ftalanów i sztucznych substancji zapachowych, to wszystko co najlepsze z natury. Brak w nim również substancji ropopochodnych bądź sztucznych barwników, dlatego jest idealny do cer wrażliwych.

SPOSÓB UŻYCIA:Nałóż niewielką ilość Żelu ujędrniającego na skórę wokół oczu, delikatnie go wklepując. Stosuj o każdej porze dnia - wypróbuj po nieprzespanej nocy! (źródło)

 Informacje na opakowaniu:
 Jak w wielu kosmetykach nie krajowych informacja na opakowaniu- po polsku jest dosyć uboga. 

Skład:
 Jak widać, jest bardzo roślinny. Zawiera  m.in.  proteinę z kiełków pszenicy, cykorię, aloes, glicerynę  oraz olejki - oliwa, słonecznik. Poza tym dosyć dziwne, egzotycznie brzmiące rośliny (drzewo tara) których nie udało mi się poprawnie wygooglować, więc nie będę pisać, że wiem co to jest. Prawda jest taka, że jeśli nie jesteśmy na daną roślinę uczuleni, nic nie powinno podrażniać czy uczulać w tym kremiku- żelu bo skład jest naprawdę przemyślany.

Opakowanie:
 Plastikowa tubka, dzióbek-  zupełnie jak w błyszczyku, dosyć szeroka dziurka , kiedy nacisnąć tubkę za mocno, wylatuje za wiele żelu, jak na jednorazową aplikację . Opakowanie jednak jest solidne , nie za cienkie. Bez problemu można je wrzucić do torebki ponieważ zakrętka dobrze trzyma. Oprócz właściwego opakowania, produkt był zapakowany w kartonik.


Certyfikaty :

Konsystencja, zapach , kolor:
Żel posiada lekką, nie spływającą konsystencję. Kolor mleczny, lekko transparentny. Zapach neutralny, lekko ziołowy. 

Cena ok. 41 zł za 10 ml. Gdzie? Sklepy z naturalnymi kosmetykami .

Moja opinia:
Z uwagi na ładny, roślinny skład nie obawiałam się żadnych podrażnień wrażliwych okolic oczu i takie nie nastąpiły. Żel nie przedostaje się do spojówek, ponieważ szybko się wchłania i nie migruje do oczu w ciągu dnia.  Bez trudu można wykonać na nim makijaż, żel nie wpływa na trwałość kosmetyków, nie jest tłusty więc  nic się nie rozmazuje. W kwestii najważniejszej czyli jak żel działa na zmęczone okolice oczu : od razu po aplikacji czuję jak znikają opuchnięcia i nabrzmienia, naprawdę ! a  skóra robi się taka napięta i faktycznie ujędrniona. Także jeśli ktoś ma problem z porannym budzeniem i wielkimi worami to ten żel sprawdzi się na 100 % .  Niestety liczyłam, że równie dobrze poradzi sobie z moimi cieniami,  co prawda zazwyczaj ich nie ma wiele i nie przywiązuje do nich takiej uwagi. Zdarzyły mi się jednak ciężki dni i ten żel
na te  mocne cienie  niestety nie podziałał.  Jeżeli byłam  zmęczona,  po  nie przespanej nocy  to żel zupełnie sobie nie radził,   i tak  trzeba było wykonać makijaż:  korektor konieczny .
 Nie jestem też zadowolona, jeżeli chodzi o nawilżenie czy  działanie przeciwzmarszczkowe, żel nawilża - ale  raczej  słabo a na zmarszczki nie działa prawie nic . Przy dłuższym stosowaniu żelu 2 x dziennie przez ponad miesiąc,  nie odnotowałam znaczącej poprawy nawilżenia czy większej elastyczności .
 Uważam, że ten produkt może stanowić  jedynie uzupełnienie pielęgnacji delikatnej skóry, jako baza pod makijaż, będzie dobry w lecie, kiedy to nie znoszę takich ciężkich kremów a wolę żele.  Również  do likwidacji  porannych worków i opuchnięć pod oczami.
Żel Green People  sprawdzi się u osób młodych do 25 roku życia  i w przypadku mało problematycznej, nie wymagającej działania przeciwzmarszczkowego cery.

Podsumowując: Ujędrniający żel pod oczy Green People nie stał się niestety moim ulubionym produktem do pielęgnacji okolic oczu, lecz z pewnością posiada dobre właściwości tonizujące. Wykorzystam go jako delikatny żel odświeżający i kojący  podrażnienia na mojej buzi.  Z pewnością wypróbuję  inne kosmetyki z asortymentu Green People, gdyż firma ta oferuje dobrej jakości produkty, o bezpiecznych składach.



Jak zwykle czekam na Wasze komentarze.

18 komentarzy:

  1. Pierwszy raz go widzę. Ja w sumie nie używam kremów pod oczy. Mam jeden do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie to też ale miałam jednak nadzieję że kosmetyk specjalnie do okolic oczu będzie działał bardziej spektakularnie.

      Usuń
  2. a jeśli chodzi o żele to ciekawią mnie te firmy flos-lek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie działa zgodnie przeznaczeniem, bo chętnie bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam jednak działa ale niestety nie spełnia oczekiwań.

      Usuń
  4. Ja polecam żel pod oczy Zuma- w aptece ok. 6 zł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znów jestem w tyle,bo w zupełności nie znam tego produktu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Za taką cenę jednak oczekiwałabym efektu wow. Choć ja nie mam problemu ze skórą pod oczami i wystarczy mi coś taniego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena niestety nie jest niska ale znam o wiele droższe kremy, jak widać cena nie decyduje o tym czy produkt zadziala właściwie.

      Usuń
  7. ja właśnie kończę krem nawilżający tej marki i bardzo mi smutno, bo spisywał się świetnie
    co do cieni, też mam z tym problem, nigdy jeszcze nie udało mi się trafić na idealny kosmetyk - krem, mam nadzieję, że taki gdzieś istnieje
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O niestety ja tez jestem wymagająca w tej kwestii.

      Usuń
  8. mi najbardziej zależy na rozjaśnieniu cieni, a jeśli w tym jest średni to produkt nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę walka z cieniami jest bardzo trudna, tylko korektor daje rade.

      Usuń
  9. Ja szukam właśnie pierwszego przeciwzmarszczkowego kremu pod oczy i jak na razie pojęcia nie mam na jaki się zdecydować. Myślałam, że ten okaże się fajny, ale jednak jakoś mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten niestety nie podziała przeciwzmarszczkowo bo jest za lekki

      Usuń
  10. Używałam tego kremu przez jakiś miesiąc. Generalnie spoko i poprawnie ale jak piszesz efektu wow nie było. Dziewczyny na wizażu poleciły mi jednak coś innego i teraz przesiadłam się herbfarmacy, też angielski, cenowo podobnie ale nawilża naprawdę ekstra. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.