2014/06/10

Instagram - czerwiec cz.1

Hej, dziś miała być recenzja Szamponów, ale nazbierało mi się już tych zdjęć z Instagrama, więc wstawiam na bloga.  Wiem, że chętnie takie oglądacie, bo i ja uwielbiam podglądać innych na Instagramie. 
Czerwiec mija mi powoli, początek przywitał nas brzydką pogodą ale za to były truskawki...


Truskawki rządzą, w każdej postaci przyswajam ile się tylko da. 



Niebiesko-chmurny tydzień: w zakupach, na paznokciach i w pogodzie. Trzeba było sobie poprawić jakoś humor ćwiczeniami.  A teraz jest znów za gorąco... uff, ta pogoda .


Kwiatki, widoki i czerwony samochodzik. Uwielbiam wyprawy do ogródków, zwłaszcza cudzych. Maki rosły przy drodze. 


Zwierzyniec . Moja psinka musi często być fotomodelką, nawet się już przyzwyczaja, co dziwne, na telefon nie reaguje aż tak źle jak na aparat cyfrowy. Kotek jest nie mój ale zdjęcie musiałam zrobić, czy ktoś widzi tego maluszka, słodki! No i chomik się załapał do zdjęcia. 





7 komentarzy:

  1. Truskawki uwielbiam! <3
    I ja chyba musze jakis foto mix przygotowac niebawem, bo juz troche sie zdjec uzbieralo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też już Cię mam na insta.:) Cudowne zwierzaki i same pyszności! :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.