2014/06/02

szybki Hebe haul: nowy filtr Sunbrella , maseczka Biovax, Dermomask... i coś na komary

Hej, dziś przybywam znowu  z nowościami.  Zakupy w Hebe zrobiłam wprawdzie w ubiegłym tygodniu, więc zaliczają się jeszcze do tych majowych.  Przy okazji nowości troszkę już testowane, więc napiszę coś o nich więcej:

Crystal Essence - Biovax - Dermedic - Dermomask - Mosbito 

Zapraszam po szczegóły:


  • Crystal Essence, Naturalny dezodorant na bazie soli wulkanicznej, ałunu. Bezpieczny roll-on o naturalnych właściwościach, nie blokuje wydzielania potu, ale maskuje jego przykry zapach.  Kiedyś był dostępny w Rossmann, teraz już nie ma, dobrze, że znalazłam w Hebe bo zmuszona bym była kupować w internecie, na szczęście teraz naturalne dezodoranty są już szeroko dostępne  Kupiłam kolejny raz, możecie  przeczytać na moim blogu  m.in. tutaj i tu.  Po około roku stosowania takiej ochrony nie wrócę już do antyperspirantów, zależy mi na własnym zdrowiu. 
  • Biovax,  Intensywnie Regenerująca maseczka naturalne oleje: Argan, Macadamia, Kokos. Kompozycja staranie dobranych, szlachetnych olejów zapewnia kompleksową rewitalizacje i odmłodzenie włosów na całej długości.  Brzmi całkiem ciekawie, co prawda moje włosy po ostatnim mocnym skróceniu długości odrastają jak młode. Niestety są znowu mocno suche więc myślę, że taka kombinacja olejków nieco wspomoże ich regenerację.  O maseczce napiszę więcej przy okazji aktualizacji pielęgnacji włosów w czerwcu. 
  • Dermedic, Sunbrella, Krem ochronny, skóra tłusta i mieszana, UVA i UVB 50 +. Wpadł mi zupełnie przypadkowo, miałam nie kupować  filtrów z drogerii (ten jest chyba apteczny?), lecz te naturalne kremy nie  do końca się sprawdzają w upale, a tu trafił się krem do mojej tłustej cery i w to w tak dobrej cenie, ok, 24 zł, żal było nie brać. Krem zawiera substancję regulujące równowagę wodno-tłuszczową, ma łagodzić podrażnienia i łojotokowe stany zapalne. Cóż, przyznam się, że trochę się z tym zgadzam. Krem mimo chemicznego składu zawiera też substancje naturalne oraz  kombinacje filtrów mineralnych . Nie bieli prawie wcale a moja cera wygląda lepiej, oczywiście, gdy temperatura rośnie krem trzeba zmyć po 4 godzinach i nałożyć ponownie. 
  • Dermo Mask, Redukcja przebarwień 30+, Maseczka dermatologiczna, 2% Darkout zawiera 2% Darkout™, opatentowanej substancji aktywnej działającej intensywnie rozjaśniająco. Znacznie zmniejsza syntezę melaniny, zwiększa syntezę kolagenu, co skutecznie chroni przed foto-starzeniem. Widocznie redukuje przebarwienia skóry. Testy in vitro wykazały dużo wyższą skuteczność preparatu z Darkout™ od produktów o podobnym działaniu.(klik) Zobaczymy, czy podziała na moje 2 paskudne przebarwienia w okolicach oczodołów? Nabawiłam się ich, bo parę razy jeździłam rowerem bez kremu z filtrem, niby nie było słońca ale przebarwienia powstały i wcale nie tak łatwo teraz się ich pozbyć. 
  • Mosbito Baby, Emulsja ochronna na komary i meszki .Delikatna emulsja na skórę odstraszająca komary i meszki dla dzieci już od 6. miesiąca życia. Nie zawiera barwników, parabenów ani oleju parafinowego. Produkt skutecznie chroni przed ukąszeniami komarów i meszek przez okres 4 godzin.(klik) Pora się przygotować do walki z wrogiem.  Kupiłam wersje dla dzieci, ponieważ uważam, że taki produkt z założenia ma być delikatniejszy i bardziej bezpieczny dla skóry.  Tradycyjne spray-ie działają na mnie dusząco i podrażniają mi skórę. O tej Emulsji napiszę z pewnością więcej, jak na razie u mnie nie ma komarów, więc nie mam jak testować. 


Czy coś Was zainteresowało?  Macie lub miałyście  coś z moich nowości ?
 Czekam na Wasze komentarze.



9 komentarzy:

  1. Ja używam od 2 lat tylko tego filtru i jestem zadowolona. Super sprawdza się pod makijaż. Ostatnio dorwałam też spf50 z Daxa w Rossmannie. Ale pod makijaż się już nie nadaje, jest tłusty i mega świecący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem pozytywnie zaskoczona, że tak nie drogi filtr nadaje się pod makijaż

      Usuń
  2. Ja planuję się wybrać na zakupy do ROSSMANNA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie zdradź co planujesz kupić?

      Usuń
  3. Krem z Dermedic mnie zaciekawił. Biovax bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam crystal, ale nie sprawdził się i na pewno więcej go nie kupię ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do takich dezodorantów trzeba się przyzwyczaić, po przestawieniu z tych zwykłych skóra może reagować nadmierną potliwością

      Usuń
  5. Bardzo polubiłam tą maseczkę Biovax, fajnie nawilża i odżywia włosy (ale warto nałożyć ją na 20-30 minut pod czepek, i to regularnie np. raz w tygodniu, wtedy naprawdę działa), poza tym nadaje włosom piękny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  6. też sobie kupiłam ten filtr z dermedic na promocji w superpharm zapłaciłam za niego 15 zł :D póki co użyłam go raz ale wydaje się być całkiem spoko :)
    www.e-urodowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.