Biopha Szampon z Aloe Vera i Inuliną

Ostatni dzień miesiąca i zaległa recenzja. Nie chciałabym przenosić zobowiązań ze współpracy na następny miesiąc. Dzięki uprzejmości sklepu bemybio.pl mogłam testować ten wspaniały, naturalny produkt:
BIOpha Szampon do włosów normalnych z ALOE VERA i INULINĄ




Nie muszę ukrywać, że większość moich wyborów kosmetycznych jest starannie przemyślana, dzięki temu unikam pomyłek. Produkty naturalne już na stałe wpisały się w moją pielęgnacje. Po kilkukrotnym użyciu tego szamponu mogę stwierdzić, że kupiłabym go ponownie a reszta asortymentu Biopha bardzo mnie zainteresowała więc nie wykluczam zakupu.

Warto wiedzieć:
BIOpha Organic to francuska marka, tworząca naturalne kosmetyki dla całej rodziny w przyjaznych cenach. W skład linii Biopha Nature wchodzą m.in. szampony, żele pod prysznic, pasty do zębów, dezodoranty stworzone w 97 % z naturalnych składników. Aktywną bazę produktów stanowią wyciągi roślinne , masła i oleje pochodzące z kontrolowanych biologicznie upraw. Nie są testowane na zwierzętach oraz mogą być stosowane przez Wegan. Na straży naturalności produktów BIOpha stoi certyfikat Ecocert oraz Cosmebio.

Informacje na opakowaniu, skład:


Szampon do włosów normalnych, którego składnikiem aktywnym jest aloes (Aloe Vara). W składzie szamponu nie ma mydła, które może powodować opadanie włosów. Certyfikowany przez Ecocert.Wzbogacony w: Inulinę, roślinny błonnik, który osłania, wzmacnia i dodaje włosom blasku; Aloes Bio o właściwościach nawilżających i łagodzących. Włosy odzyskują sprężystość, miękkość i naturalny połysk.

Nie zawiera: GMO, parabenów, fenoksyetanolu, silikonów, PEG, syntetycznych kolorantów, chloru i jego pochodnych. Nie testowane na zwierzętach.

98% składników pochodzenia naturalnego.
21% składników z gospodarstw ekologicznych.

Sposób użycia: Przed zastosowaniem produktu, delikatnie masować skórę głowy opuszkami palców i kolistymi ruchami. To aktywuje mikrokrążenie i stymuluje włókna włosów. 1-2 razy naciśnij pompkę butelki, nalej szampon na dłoń i wmasuj go w mokre włosy. Dokładnie spłucz dużą ilością wody.
Staraj się zmieniać szampon co pewien czas. Tłuste włosy myj częściej, jeżeli są tłuste. Myć tak często, jak jest to potrzebne. W przypadku kontaktu z oczami przemyć czystą wodą.

Jak moje wrażenia?
Szampon ma postać rzadkiej odżywki do włosów, o białym kolorze i kremowej konsystencji. Zapach świeży, lekki,  przypomina mi owocową gumę do żucia. Na włosach nie utrzymuje się wcale.
Do umycia włosów potrzeba go użyć dwa razy. Przyzwyczaiłam się już do tego, ponieważ większość szamponów wymaga tego przy moim typie skóry i włosów (skłonność do łupieżu, przetłuszczania, włosy suche, kręcone). Radził sobie także ze  zmyciem olejów i  nawet ciężki olej rycynowy się  nie oparł (trzeba troszku dłużej pomasować włosy).
Tak jak napisałam już na początku szampon spełnia moje oczekiwania na 100%.    Oczyszcza jak należy, a przy tym nie przesusza włosów, które po umyciu zachowują wyjątkową świeżość, nawet o 1 dzień dłużej niż zwykle. Sądzę więc, że szampon sprawdzi się również przy włosach tłustych. Na pewno będzie także pomocny przy wrażliwych typach. Myjąc włosy tym szamponem zauważyłam, że faktycznie wypada ich mniej.
Niestety bez odżywki się nie obejdzie, ale jestem zdania, że szampon ma dobrze oczyszczać a  od nawilżenia są odżywki.


Komentarze

  1. Nie znałam tej firmy ,ale szampon mnie zaciekawił:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta wersja też mnie interesuje :))))) a teraz nawet bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go jeszcze nie miałam, ale recenzja jest bardzo zachęcająca. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie kazdy kosmetyk do wlosow z aloesem jest zbawiennY!

    OdpowiedzUsuń
  5. O innej wersji czytałam u Anuli. Myślę, że moje włosy by go polubiły.

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się, że szampon jest przede wszystkim od mycia i oczyszczania, a nawilżenie włosów należy pozostawić odżywkom, maskom, itp produktom

    OdpowiedzUsuń
  7. A do czego inulina w tym szamponie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu wypróbować tą markę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda ciekawie ale zawiera ALS (Ammonium Lauryth Sulfate) czyli substancję myjącą słabszą niż SLS ale mogącą uczulać osoby wrażliwe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @retromama.blog

Copyright © Retromama.blog