Fitomed Aktywny olej witaminowy z Q10

Na rynku kosmetycznym prawdziwy boom na oleje i olejki. Mamy kosmetyki z olejkami, mieszanki olejków. Oleje do włosów, ciała, twarzy, sera olejowe itd.. Do wyboru,  można przebierać pośród kolorowych buteleczek. Warto jednak spojrzeć na ich składy, czy te oleje naprawdę zawierają to, co nam obiecują? Czy nie ma konserwantów lub silikonów ? 
Ciekawą ofertę naturalnych olejów posiada Fitomed, m.in. Aktywny Olej witaminowy z Q10





Aktywny olej witaminowy Fitomed dostępny jest w 100 ml opakowaniu z ciemnego plastiku. Buteleczka oraz korek zmienione na wygodniejsze, niestety także ulega zabrudzeniom. Taki urok olejów.  Cena obecnie wynosi 17 zł na stronie Fitoteka. Tam chyba najlepiej zamówić, bo naprawdę nie widziałam go nigdzie stacjonarnie. Z tego co wiem, to w aptekach i sklepach zielarskich dostępne są tylko szampony, odżywki, toniki, balsamy, mleczko i kremy. W jednej z aptek otrzymałam informację, że Fitomed niektóre produkty sprzedaje tylko internetowo, nie wiem na ile jest w tym prawdy?
Warto  zapoznać się z informacją producenta: "Mieszanina oleju winogronowego i oleju z orzeszków macadamia wzbogacona o witaminy A, E, F i koenzym Q 10 oraz wyciąg z rokitnika. Witaminy A i E należą do grupy antyoksydantów i biorą udział w "naprawach" struktur lipidowych, białek i błon komórkowych uszkadzanych przez wolne rodniki. W skład witaminy F (ekstrakt z kiełków zbożowych) wchodzą kwasy z zespołu NNKT: kwas linolowy, linolenowy, olejowy i arachidonowy. Nienasycone kwasy tłuszczowe dobrze się wchłaniają i uzupełniają ubytki cementu międzykomórkowego oraz wbudowują się w lipidy błon komórkowych naskórka, a także zapobiegają wysuszeniu skóry. Koenzym Q 10 zalicza się do grupy antyutleniaczy, który zwiększa zapotrzebowanie komórek na tlen i pobudza je do lepszego funkcjonowania."

Zastosowanie: jako składnik odżywczy w kremach, serum, balsamach do ciała, odżywkach do paznokci, olejkach do masażu. Zalecana zawartość koncentratu w kremach - 10%, w serum - 20%, olejkach do masażu – 20%.
Najczęściej stosowane przepisy z olejem witaminowym Fitomed
Olejek do masażu odżywczy:
· 20 ml olej witaminowy
· 80 ml olej migdałowy
· 3 kropli olejek z paczuli
Krem witaminowy do cery dojrzałej i zmęczonej
· 10 ml - olej witaminowy
· 20 g - kremobaza
· 20 ml - woda lawendowa
· 40 ml - woda

Olejek wykorzystuje do moich kosmetyków, na swój sposób. Nie przejmuje się procentowym odmierzaniem i dodaje na oko. Do porcji kremu, jaką zwykle nakładam na twarz dodaje 1 kroplę oleju witaminowego. Do kremu do stóp dodaje 2 krople. Do balsamu do ciała, odpowiednio więcej. Nie zdarzyły mi się żadne skutki uboczne czy objawy przedawkowania.
To już zdradziłam do czego służy mi ten olej. Bardzo polubiła się z nim moja skóra. Zapewne każda z nas ma takie dni, kiedy skóra wymaga większej troski.  Zwłaszcza na nadchodzące przedwiośnie, skóra robi się kapryśna, szara, zmęczona.  Aktywny olej witaminowy stanowi dodatkową porcję odżywienia i stymuluję skórę do regeneracji.   Likwiduje podrażnienia, poprawia koloryt, zabezpiecza przed odwodnieniem. Olej nie zapycha mojej cery, a mam naprawdę dużą do tego skłonność. Świetnie się sprawdził do stóp, nareszcie mam spokój z nadmiernie wysuszonym naskórkiem. Również ciało zasługuję na porcję odżywienia, jeśli nasz balsam nie działa tak jak powinien, warto dodać do niego 2-3 krople oleju. 
Olej w czystej postaci wcieram w końcówki włosów, zapobiega ich puszeniu oraz ładnie nabłyszcza, bez efektu obciążenia.
Jeśli chodzi o zapach, to jest on bardzo neutralny. Kolor lekko pomarańczowy, stąd pewnie i poprawa kolorytu cery. Olej nie brudzi tkanin,  jeśli dodany jest do kremu i szybko się wchłania.
Bardzo polubiłam się z olejem witaminowym Fitomed i uważam, że jest godzien  polecenia,


Komentarze

  1. Jeszcze o nim nie słyszałam, muszę się bliżej jemu przyjrzeć.
    Pozdrawiam! Odwiedź i mnie czasem :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie znam tego oleju ale działanie i cena zachęca do wypróbowania.
    Ja bym stosowała na włosy i ciało:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z Fitomedu aż wstyd - jak tylko wykończe zapasy musze cos zakupić;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzę Fitomed zmienił opakowanie. Nareszcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydalby mi sie taki olejek, szczegolnie na walke z podraznieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze o nim chyba nie czytałam :-) Wydaje się być bardzo ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny :) kiedyś na pewno się z nim zapoznam osobiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie używałam takich olei

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciężko znaleźć produkty tej marki w aptece,oj ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta marka ostatnimi czasy dźwięczy mi w uszach i mam chrapkę na coś z ich oferty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna taka gotowa odżywcza mieszanka , chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @retromama.blog

Copyright © Retromama.blog