Eubiona Aloesowy Tonik Nawilżający


Eubiona to marka naturalna znana z jakości. Produkują kosmetyki, których skuteczność zawsze mile mnie zaskakuje. Byłam zadowolona z ich szamponów, kremu do stóp, balsamu do ust, kremu do twarzy. Przyszła kolej na Tonik z Aloesem, który przeznaczony jest do cery suchej.


 Co piszą o nim na opakowaniu?


Tonik o działaniu odświeżającym skórę, tonizującym, ma zapobiegać przesuszeniu.


Skład Toniku Aloesowego:


Skład jest krótki i prosty, według mnie zawiera wszystko co powinno być w toniku. 

Skład: woda, żel z aloesu*, wyciąg z owoców granatu*, destylat oczaru wirginijskiego, alkohol, hialuronian sodu, zapach, limonen, linalol, cytronelol.

Aloesowy Tonik Eubiona okazał się dla mnie kosmetykiem idealnie uzupełniającym poranne i wieczorne oczyszczanie. Jest na tyle delikatny, że skutecznie łagodzi cerę pod całym dniu, pomagając przy tym domyć resztki zanieczyszczeń.  A porankiem pozwala obudzić do życia szarą, zmęczoną twarz. 

Zapach Toniku jest mocno ziołowy, ale przyjemny. Czuć w nim nutkę alkoholu, jednak jest on w połowie składu i absolutnie nie szkodzi, za to daje efekt lepszego oczyszczania. Moja cera jest wrażliwa i absolutnie mi nie zaszkodził. 
Tonik Eubiona konsystencji jest jak woda, spodziewałam się raczej żelowej, nie wiem dlaczego? Nie daje na skórze efektu klejenia, ale za to taki lekko nawilżający. 

Na pewno dla mnie minusem jest mała pojemność produktu, bowiem toniki i hydrolaty idą u mnie bardzo szybko, zwłaszcza teraz na wiosnę. Poza tym aplikuje tonik wacikiem, ale tak mi jest wygodniej. Gdybym wklepywała go dłońmi starczyłby na dłużej. 

Bardzo się cieszę, że mogłam go wypróbować, bo przekonałam się  po raz kolejny, że kosmetyki z aloesem dobrze mi służą. 




Cena/ pojemność:  22,90 zł / 100 ml

Eubiona Tonik Aloesowy Nawilżający można kupić np na Greenline-sklep.pl




Komentarze

  1. Też lubię aloes w pielęgnacji twarzy. Fajny skład, granat i HA mi się w nim bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie aloes zawsze fajnie się sprawdza :). Produktu nie znam, ale z chęcią to zmienię, a u mnie też tego typu produkty szybko schodzą :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ziołowe zapachy mogą być w kosmetykach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mała pojemność może być fajna na podróż

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie kosmetyki z aloesem także dobrze się sprawdzają jednak rzadko niestety pamiętam o użyciu hydrolatu czy toniku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny! Nie znam jeszcze tej marki i muszę o nim pamiętać jesli przyjdzie mi robić zamowienie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @retromama.blog

Copyright © Retromama.blog