Butelka termiczna Rags'y - nowy trend na bycie eko


Woda jest niezbędna do życia. Od kliku lat jestem konsekwentna i nie kupuje wody mineralnej w plastikach PET. Nie będę napełniać kieszeni chciwym producentom, którzy nie dość że zarabiają prawie na niczym (bo wodę większość z nas ma zdrową w domu ), to jeszcze trują środowisko naturalne.


Miałam już różne butelki /pojemniki na Wodę.  Także mój syn ma swoją butelkę i na zakupach nigdy mu nie kupuje żadnych soków. Dotychczas stosowałam plastikowy kubek BPA Free znanej marki. Z pewnością nie był taki zły, ale jego zasadniczą wadą była trudność czyszczenia go, gdyż nie posiadam zmywarki. W domu korzystam również z termosu próżniowego, szklanego w środku. Taki termos jest dość kłopotliwy, poza tym zawsze bałam się że go uszkodzę.

Tak naprawdę już jakiś czas rozglądam się za czymś nowym do zabierania wody i herbat na wyjścia. Ponieważ na zakupy dojeżdżam 15 km samochodem,  to często się zdarzało że napój szybko mi wystygł, zwłaszcza kiedy było już zimno.


Sklep mojabutelka.pl po prostu spadł mi z nieba. Jak zobaczyłam Butelkę termiczną  Rags'y to wiedziałam, że to jest to czego szukałam. Wybrałam kobiecy odcień Silver Rose, który pięknie mieni się w zależności do światła. Butelka jest nie tylko piękna, co praktyczna. Posiada cechy termosu,  a więc utrzymuje temperaturę ciepłych napojów do 12 h (zimnych do 24 h).  Jest BPA Free. Pomimo tego, że stalowa to jest bardzo lekka. Pojemność jaką wybrałam czyli 500 ml starcza mi akurat na krótki wypad na zakupy, czy też na dłuższy spacer po okolicy. Mój syn ma stalowy termo kubek dla dzieci już parę miesięcy, więc wiedziałam, że tego typu rzeczy są po prostu solidne i nie zawodne. Chociaż termokubek mojego dziecka nie utrzymuje tak długo temperatury co Rags'y, naprawdę szkoda, a też nie była to tania rzecz.



Butelka Rags'y dobrze leży w dłoni. Jest nie wielka, więc nie obciąża nadmiernie torebki i mojego kręgosłupa. Korek posiada uszczelkę i nic się nie wylewa, pomimo tego że butelka leży na płasko w torebce.
Jeśli chodzi o mycie tej butelki to również jest ono nie kłopotliwe. Wykorzystuje pomysł z wsypaniem do niej ziaren ryżu i dolaniem octu, następnie energicznie potrząsam. Ten sposób świetnie czyści i dezynfekuje, bez konieczności kupowania skomplikowanych szczotek, czy zbędnej chemii. Potem wystarczy butelkę tylko dobrze przepłukać ciepłą wodą.

Na koniec chciałbym zwrócić jeszcze uwagę na ważna cechę, stal nie przyjmuje obcych zapachów tak jak butelki plastikowe, więc można  zabrać  na wynos swoją ulubioną herbatkę ziołową (lub kawę jak kto woli). Do butelki wlewamy napój o odpowiedniej temperaturze, ponieważ gdy wleje zbyt gorący, to można się poparzyć pijąc nawet kilka godzin po wlaniu.

Butelka termiczna Rags’y  do kupienia na mojabutelka.pl

Na hasło: krainaurody macie 15 % zniżki na zakupy, kod ważny do 13 listopada



Komentarze

  1. Bardzo mnie zaciekawiłaś tą butelką

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ją u Ciebie na Instagramie, ale po tej recenzji jeszcze bardziej chcę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałaby mi się ta butelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor, genialnie błyszczy w słońcu, ja mam klasyczna srebrną i uwielbiam tą butelkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kupić taką butelkę. Od dłuższego czasu szukam porządnej butelki termicznej (lub kubka). Niestety do tej pory trafiałam na same buble.

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne zdjecia a butelka jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @retromama.blog

Copyright © Retromama.blog