Natura Siberica Sól do kąpieli z żeń-szeniem syberyskim



Lubicie sole do kąpieli? Czy są Waszym absolutnie niezbędnym dodatkiem, czy można bez nich się obejść. Przyznam, że ja z powodzeniem radze sobie bez nich, ale jak już mam sól w domu to lubię użyć. Nawet niekoniecznie do kąpieli, co do domowego SPA dla stóp. Tym razem jest to Odmładzająca sól do Kąpieli Natura Siberica.




Informacje na opakowaniu:



Skład:
Sodium Chloride, Maris Salt, Calendula Officinalis Flower Extract*, Panax Ginseng Root Extract*, Melissa Officinalis Flower/Leaf/Stem Water*, Olea Europaea Fruit Oil*, Rosa Canina Fruit Oil*, Rhodiola Rosea Root ExtractWH, Larix Sibirica Needle ExtractWH, Abies Sibirica Needle ExtractWH, Sophora Japonica Flower Extract, Hippophae Rhaimnoidesamidopropyl BetaineHR, Pineamydopropyl BetainePS, Tocopherol, Sodium Ascorbyl Phosphate, Retinyl Palmitate, Parfum, Silica, CI 77492, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional

(*) - Składniki pochodzące z upraw ekologicznych.
(WH) - Ekstrakty z dziko zbieranych ziół syberyjskich.
(HR) Olejek rokitnika ałtajskiego
(PS) Olejek z sosny syberyjskiej

Na czerwono substancje potencjalnie alergenne. Oczywiście zaznaczyłam te najgorsze, przy tym należy dodać, że skłonność do alergii to sprawa indywidualna, czasem podrażnić może nawet w 100% ekologiczny skład.


Opakowanie: pojemnik PET o pojemności 600 gram/ około 16 zł

Sól wyglądem nie różni się bardzo od innych znanych mi wcześniej soli. W moim odczuciu ani nie wysusza, ani  nie nawilża skóry. Od nawilżenia mam masło lub balsam do ciała. 

Do kąpieli zaleca się użycie 4 łyżek stołowych soli na wannę.



Po otwarciu opakowania uderza sztuczny, różany, perfumeryjny zapach. Wcale mnie to nie dziwi, bo sól zawiera sztuczne substancje zapachowe. 

Sól dość gruba, ale łatwo rozpuszcza się kąpieli. Podczas wylegiwania się w wannie pełnej pachnącej wody z dodatkiem soli zapach nie jest już tak intensywny, a łagodny, jednak wg. mnie nie relaksuje zbytnio. U mnie  jako dodatek do kąpieli  w wannie o wiele lepiej sprawdziły się olejki eteryczne rozcieńczone w oleju roślinnym. Przynajmniej mam mniejsze ryzyko alergii.

Sól Natura Siberica wykorzystuje raczej do moczenia stóp. W tym wypadku okazała się wydajna i przyjemna w stosowaniu. 

Sól Natura Siberica nie zachwyciła mnie. Nie kupię jej ponownie również ze względu na opakowanie PET. Obecnie szukam kosmetyków w lepszych opakowaniach, z materiałów przydatnych do recyklingu. 


Inne sole jakie polecam na blogu:

Sól z morza martwego CosmoSPA
Farmona Nivelazione Sól ziołowa do kąpieli stóp
White Flower's Sól do stóp z Morza Martwego z dodatkiem Oleju z czarnuszki

Komentarze

  1. Chyba wersji z żen szeniem jeszcze nie miałam, ale jestem wielką fanką borowiny bądź soli lawendowej w kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że się nie sprawdziła :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za solami do kąpieli ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sól do kąpieli, to zupełnie nie moja bajka, zawsze jakoś źle działa na moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jeden malutki problem - nie kąpię się w wannie, więc nie używam soli do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja rzadko używam soli, częściej sięgam po płyn do kąpieli za to moja mama jedno i drugie zużywa błyskawicznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno nie miałam soli do kąpieli!

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja już chyba wolę sól z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @retromama.blog

Copyright © Retromama.blog