Farbowanie Casting Creme Gloss nr 354 Mahoniowa Henna


Nie farbowałam włosów parę lat, aż w końcu zamarzyła się mi odmiana. Dzięki możliwości testów na KWC mogłam wybrać Casting Creme Gloss w kolorze 354 Mahoniowa Henna. Myślę, że ta farba zostanie ze mną dłużej. Zarówno sam zabieg, jak i efekty bardzo miło mnie zaskoczyły.  Lekko odmieniłam swój naturalny kolor włosów i nie widzę też siwych.




Jak wyszło widać będzie na dalszych fotkach. Jedno opakowanie farby starczyło mi bez problemu na moją długość, a nawet troszkę jeszcze zostało. Oczywiście resztek mieszanki już nie da się przechować.

Na pudełku można zobaczyć jakiego koloru można się spodziewać:


Co znajduje się w opakowaniu:
Mogę się przyczepić jedynie do rękawiczek, które są mało funkcjonalne bo foliowe. Do farbowania użyłam własnych rękawic.Nie potrzeba do zabiegu żadnych dodatkowych akcesoriów. Farbę nakłada się bardzo prosto. Dołączona do zestawu odżywka pozwala włosom wrócić do formy po farbowaniu.


Efekty przed:


Efekty po farbowaniu:


Jestem bardzo zadowolona z efektu jaki uzyskałam. Włosy są miękkie, błyszczące, skręt nie ucierpiał bardzo. Kolor jest mahoniowy, pewnie będzie się wypłukiwać na lekko rudo.


Dopisano 26-06-2019
Po 3 tygodniach kolor dosyć mocno się wypłukał, nie ma widocznych odrostów. Siwe zaczynają być widoczne, dlatego powtórzę farbowanie na dniach.



Komentarze

  1. Nigdy jeszcze nie farbowałam włosów. Najważniejsze, że jesteś zadowolona z efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jeszcze nie farbowałam włosów tymi farbami. Ogólnie nie lubię L'Oreal ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sięgam po farby do włosów, ale od jakiegoś czasu kupuje je w sklepie fryzjerskim. Te drogeryjne niestety nie sprawdzają się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz ten kolor wygląda bardziej żywo, podoba mi się. włosy są bardziej energetyzujące

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tę farbę lata temu. Od 8 lat nie farbuje włosów ale niedługo chyba się zacznie, bo zaczynam mieć coraz więcej siwych. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie używam tylko farb becolor, niezawierają amoniaku.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @retromama.blog

Copyright © Retromama.blog