IL Salone Milano Profesjonalne kosmetyki do włosów bardzo zniszczonych i osłabionych


Z czym Wam się kojarzy profesjonalna pielęgnacja włosów ? W pamięci mam jedną wizytę w salonie fryzjerskim, z którego wyszłam wniebowzięta, bo fryzjer odmienił moje włosy w cudowny sposób. 


Fryzjer, oprócz oczywistej wiedzy, doświadczenia, ma jeszcze niepodważalne oręże w postaci profesjonalnych kosmetyków do włosów. Dysponuje wiedzą, w jaki sposób dobierać produkt do konkretnego problemu.

Od jakiegoś już czasu obserwuje trend dostępności profesjonalnych produktów dla każdego. Bez problemu idziemy do drogerii i tam mamy szampony, odżywki, produkty do stylizacji na wyciągnięcie ręki.

Również kosmetyki Il Salone Milano niedawno wpadły mi w oko, zwłaszcza ich ogromne butelki (1000ml za ok 50 zł w Rossmann). Osobiście jednak wolę szampony i odżywki w mniejszych opakowaniach, bo ciężko mi takie zużyć do końca.


IL Salone Milano Shampoo, Profesjonalny Szampon do włosów bardzo zniszczonych i osłabionych. 
IL Salone Milano Balsamo, Profesjonalna Odżywka do bardzo zniszczonych i osłabionych włosów. 
Formuła wzbogacona w Keratynę.


Mam możliwość poznać opakowania po 500 ml, dla mnie to i tak wiele. Zarówno szampon jak i odżywka znajdują się w butelce z plastiku PET. Podobnie jest z Olejkiem, ale o nim pisze w dalszej części posta.

Skład Szamponu i Odżywki nie jest imponujący. Niedawno jednak znów zaczęłam stosować kosmetyki, nie wierząc tylko ślepo w skład, ale patrzę też na działanie. W tym wypadku jednak działanie również pozostawiło wiele do życzenia.


Od kosmetyków profesjonalnych oczekuje szybkiego działania, wyraźnych efektów. Niestety z tym jest przeciętnie. Oczywiście szampon i odżywkę stosuje się przyjemnie. Na pierwszy plan wyróżnia się przyjemny zapach, dostateczna ilość piany, łatwe spłukiwanie. Oba produkty mają raczej średnio rzadką konsystencję. Włosy bez trudu się rozczesują, są miękkie, ale zbyt mocno się puszą, myślę że to wina keratyny. Być może na włosach naprawdę zniszczonych działanie byłoby inne? Moje włosy są po farbowaniu, ale ich stan nie jest tragiczny, a suchość wynika z samej ich faktury (kręcone). Mam jednak wrażenie, że efekty tak naprawdę robi ten spec poniżej :

IL Salone Milano Olio , Profesjonalna Kuracja Odbudowująca z Keratyną do włosów bardzo zniszczonych i osłabionych. Wzbogacona w Olej migdałowy. 


Po zastosowaniu tego "Olejku" nawet na sucho, włosy momentalnie stają się gładkie, błyszczące, sprężyste. Lepiej się układają, ale nie robią się tłuste. Oczywiście nie jest to czysty Olej. Wystarczy spojrzeć na Skład:


W oczy rzucają się silikony, alkohol, zapach. W dalszej części składu są oleje: migdałowy, słonecznikowy. Znalazł się również filtr, więc kosmetyk sprawdzi się do ochrony przed UV. Bardzo ładnie wygładza, poskramia niesforne włosy.
Zdaje sobie sprawę, że wiele produktów profesjonalnych ma taki skład. Dopiero niedawno w salonach fryzjerskich można spotkać bardziej naturalne kosmetyki.

Generalnie z całego trio najbardziej przypadł mi do gustu olejek, gdyż daje naprawdę przyjemne rezultaty . Działa szybko, jego zapach jest sztuczny, ale przyjemny. Szampon nie wywołał u mnie łupieżu, podrażnienia, co jest dużym plusem. Od Odżywki oczekiwałam więcej.


Komentarze

  1. ten olejek z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ta marka jest niestety mocno przeciętna. Spodziewałam się znacznie lepszego działania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam spory czas temu zestaw szampon + odżywka z tej marki, przyjemne były choć szału nie było i więcej do nich już nie wróciłam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. polubiłam szampon, na pewno sięgnę też po olejek, moje włosy s bardzo zniszczone rozjaśnianiem

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niestety te kosmetyki się nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  6. znam te serie jedynie olejku nie mialam, u mnie ta firma sprawdza sie spoko

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem posiadaczka lokow, wiec z checia bym przetestowala takie odzywienie.:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @retromama.blog

Copyright © Retromama.blog